
Οι εξαγωγές σιταριού από τις χώρες της ΕΕ προς την Κίνα αναμένεται να αγγίξουν τους 1 εκατ. τόνους την τρέχουσα εμπορική περίοδο 2019/2020, οδηγούμενες κυρίως από τις γαλλικές πωλήσεις.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, οι εμπορικές διενέξεις σε διεθνές επίπεδο επέτρεψαν στις κορυφαίες εξαγωγικές χώρες σιταριού να προωθήσουν μεγάλο μέρος της συγκομιδής τους στην Κίνα το 2019.
Παρά το γεγονός ότι η Κίνα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σιταριού παγκοσμίως, στην ουσία στρέφεται και στις διεθνείς αγορές για την κάλυψη των διατροφικών αναγκών της. Ο ασιατικός γίγαντας σπανίως εισάγει σιτάρι από την ΕΕ, λόγω υψηλού κόστους μεταφοράς, ωστόσο οι εμπορικές διενέξεις με τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τον Καναδά οδηγούν την Κίνα στις προμήθειες από χώρες όπως η Γαλλία.
Μάλιστα η Κίνα εισήγαγε στις αρχές της εμπορικής περιόδου 2019/2020, δηλαδή μεταξύ 1ης Ιουλίου και 15ης Δεκεμβρίου, 727.000 τόνους σιταριού από τα 28 κράτη-μέλη της ΕΕ. Ο αριθμός αυτός, καθ’ όλη την περίοδο 2018/2019, ανερχόταν σε μόλις 131.000 τόνους.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η Γαλλία, της οποίας η συγκομιδή φέτος ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη στην ιστορία της, με τις Αρχές της χώρας να εκτιμούν ότι οι εξαγωγές εκτός Ευρώπης θα αυξηθούν κατά 25%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Νωχελικά παραμένουν τα δεδομένα για τη ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ