
Πάνω από το 1/4 των στελεχών του κλάδου πετρελαίου και φυσικού αερίου δεν είναι πεπεισμένοι ότι θα επιτευχθεί η ενεργειακή μετάβαση. Συγκεκριμένα, έρευνα που διεξήγαγε η Lloyd’s Register έδειξε ότι το 26% των ερωτηθέντων εξέφρασαν αμφιβολίες κατά πόσον η πετρελαϊκή βιομηχανία έχει τις απαραίτητες γνώσεις και δυνατότητες για μια επιτυχημένη ενεργειακή μετάβαση.
Νωρίτερα φέτος, η βρετανική κυβέρνηση έθεσε στόχους για μηδενικές εκπομπές αερίων έως το 2050 (έως το 2045 για τη Σκωτία). Εφόσον ο φιλόδοξος αυτός στόχος επιτευχθεί, η Μεγάλη Βρετανία θα αποτελεί την πρώτη χώρα που θα έχει πετύχει κάτι τέτοιο.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο διευθυντής Ενέργειας της Lloyd’s Register σχολίασε ότι «η ενεργειακή μετάβαση απαιτεί τη σταδιακή μείωση των εκπομπών αερίων από τις βιομηχανίες πετρελαίου και φυσικού αερίου, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν νέες τεχνολογίες, όπως η παραγωγή υδρογόνου. Το γεγονός ότι ένας στους τέσσερις ηγέτες στη βιομηχανία δεν πιστεύουν ότι ο κλάδος είναι έτοιμος θα πρέπει να δώσει το έναυσμα για δράση, ήτοι την άμεση αναγκαιότητα για ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων, καθώς τις επόμενες δεκαετίες θα υπάρξει σκληρός ανταγωνισμός από άλλους κλάδους για την εξεύρεση ψηφιακών ταλέντων».
Ο διευθύνων σύμβουλος της OPITO, μιας μη κερδοσκοπικής εταιρείας εκπαίδευσης στελεχών για τον κλάδο της ενέργειας, σημειώνει ότι έως το 2035 οι θέσεις εργασίας μόνο για τον κλάδο πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Βόρεια Θάλασσα θα φτάσουν τις 40.000, εκ των οποίων οι 10.000 θα είναι νέες θέσεις εργασίας.
Φωτό: Claus Fisker/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ