
Πάνω από το 1/4 των στελεχών του κλάδου πετρελαίου και φυσικού αερίου δεν είναι πεπεισμένοι ότι θα επιτευχθεί η ενεργειακή μετάβαση. Συγκεκριμένα, έρευνα που διεξήγαγε η Lloyd’s Register έδειξε ότι το 26% των ερωτηθέντων εξέφρασαν αμφιβολίες κατά πόσον η πετρελαϊκή βιομηχανία έχει τις απαραίτητες γνώσεις και δυνατότητες για μια επιτυχημένη ενεργειακή μετάβαση.
Νωρίτερα φέτος, η βρετανική κυβέρνηση έθεσε στόχους για μηδενικές εκπομπές αερίων έως το 2050 (έως το 2045 για τη Σκωτία). Εφόσον ο φιλόδοξος αυτός στόχος επιτευχθεί, η Μεγάλη Βρετανία θα αποτελεί την πρώτη χώρα που θα έχει πετύχει κάτι τέτοιο.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο διευθυντής Ενέργειας της Lloyd’s Register σχολίασε ότι «η ενεργειακή μετάβαση απαιτεί τη σταδιακή μείωση των εκπομπών αερίων από τις βιομηχανίες πετρελαίου και φυσικού αερίου, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν νέες τεχνολογίες, όπως η παραγωγή υδρογόνου. Το γεγονός ότι ένας στους τέσσερις ηγέτες στη βιομηχανία δεν πιστεύουν ότι ο κλάδος είναι έτοιμος θα πρέπει να δώσει το έναυσμα για δράση, ήτοι την άμεση αναγκαιότητα για ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων, καθώς τις επόμενες δεκαετίες θα υπάρξει σκληρός ανταγωνισμός από άλλους κλάδους για την εξεύρεση ψηφιακών ταλέντων».
Ο διευθύνων σύμβουλος της OPITO, μιας μη κερδοσκοπικής εταιρείας εκπαίδευσης στελεχών για τον κλάδο της ενέργειας, σημειώνει ότι έως το 2035 οι θέσεις εργασίας μόνο για τον κλάδο πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Βόρεια Θάλασσα θα φτάσουν τις 40.000, εκ των οποίων οι 10.000 θα είναι νέες θέσεις εργασίας.
Φωτό: Claus Fisker/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Αύξηση 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι μείωσης 0,1%…
Η πολιτεία της Καλιφόρνια αποτελεί επισήμως την τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως, καθώς το 2024 ξεπέρασε την Ιαπωνία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του ΔΝΤ και…
Σημαντική πρόοδο στις θαλάσσιες μεταφορές ανακοίνωσε πρόσφατα η Terntak με το νέο δεξαμενόπλοιο «Tern Vik». Πρόκειται για το πρώτο πλοίο της σειράς Hybrid Solution…
Αντίθετα πρόσημα καταγράφονται για τις διελεύσεις των bulk carriers από τις δύο σημαντικότερες θαλάσσιες αρτηρίες του παγκόσμιου εμπορίου, τη Διώρυγα του Παναμά και τη…
Η τεχνολογία καύσης αμμωνίας σε δίχρονους κινητήρες χαμηλών στροφών εισέρχεται δυναμικά στον χώρο της ναυτιλίας, με την Japan Engine Corporation (J-ENG) να παρουσιάζει τον…
Ο στόλος της Tsakos Energy Navigation συνεχίζει να αυξάνεται με την παραλαβή νεότευκτων S-MAX DP2 Shuttle Tankers. Ειδικότερα, βάσει ανακοίνωσης της εταιρείας, στο «πηδάλιο»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ