
Τα «big three» ναυπηγεία της Ν. Κορέας εντατικοποιούν τις εργασίες τους για να εξασφαλίσουν επιπλέον συμφωνίες, καθώς το τέλος του έτους πλησιάζει και οι προοπτικές κερδοφορίας τους φαντάζουν αβέβαιες.
Σύμφωνα με κύκλους της ναυπηγικής αγοράς, οι Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), Hyundai Heavy Industries (HHI) και Samsung Heavy Industries (SHI) λαμβάνουν έναν αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών από το γ΄ τρίμηνο και έπειτα, με την SHI να προσελκύει σημαντικό αριθμό deals.
Ειδικότερα, η SHI ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου ότι υπέγραψε συμφωνία ύψους $405 εκατ. για τη ναυπήγηση δύο LNG carriers, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. έκαστο, για λογαριασμό της Malaysia International Shipping Corporation.
Η ανακοίνωση αυτή ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας με την Evergreen για τη ναυπήγηση έξι containerships 23.000 ΤΕUs έκαστο. Με τις δύο νέες αυτές συμφωνίες, η SHI έχει δεχτεί από τις αρχές του έτους παραγγελίες για 37 πλοία αξίας $5,4 δις, αγγίζοντας το 69% του στόχου παραγγελιών της.
Από την πλευρά της, η HHI έχει επιτύχει το 48% του ετήσιου στόχου παραγγελιών της, με το τελευταίο σημαντικό deal να αφορά τη ναυπήγηση πλοίου για το Πολεμικό Ναυτικό της Ν. Κορέας. Οι πωλήσεις της DSME αγγίζουν το 51% του ετήσιου στόχου της.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της HHI σημείωσε στο Korea Times ότι είναι σύνηθες τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες το β΄ εξάμηνο κάθε έτους. Ο ίδιος πρόσθεσε ωστόσο ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες είναι απρόθυμες να παραγγείλουν νεότευκτα πλοία, λόγω των νέων κανονισμών και της γενικότερης αβεβαιότητας που αυτοί συνεπάγονται. Τέλος, συμπλήρωσε ότι, μακροχρόνια, οι κανονισμοί αυτοί θα αποτελέσουν ευνοϊκό παράγοντα για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, τα οποία υπερτερούν σε τεχνολογία έναντι των ξένων ανταγωνιστών τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Υπό καταρρακτώδη βροχή έλαβε χώρα νωρίτερα στη Λοριάν της Γαλλίας η τελετή ονοματοδοσίας και ύψωσης της ελληνικής σημαίας της φρεγάτας «Κίμων» του Πολεμικού Ναυτικού.…

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), στρατηγό Δημήτριο…

Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα αποχαιρετά με βαθιά θλίψη μια εμβληματική φυσιογνωμία του κλάδου, τον δρ. Heinrich Schulte, ιδρυτή της Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ο…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η αγορά των ορυκτών λιθίου, με τον όγκο των θαλάσσιων μεταφορών να καταγράφει ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα…

Συμφωνία πώλησης του 50% του χαρτοφυλακίου αιολικών και φωτοβολταϊκών έργων στην Ελλάδα, συνολικής ισχύος 424 MW, στην ισπανική Asterion Industrial Partners ανακοίνωσε η TotalEnergies,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ