
Τα «big three» ναυπηγεία της Ν. Κορέας εντατικοποιούν τις εργασίες τους για να εξασφαλίσουν επιπλέον συμφωνίες, καθώς το τέλος του έτους πλησιάζει και οι προοπτικές κερδοφορίας τους φαντάζουν αβέβαιες.
Σύμφωνα με κύκλους της ναυπηγικής αγοράς, οι Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), Hyundai Heavy Industries (HHI) και Samsung Heavy Industries (SHI) λαμβάνουν έναν αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών από το γ΄ τρίμηνο και έπειτα, με την SHI να προσελκύει σημαντικό αριθμό deals.
Ειδικότερα, η SHI ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου ότι υπέγραψε συμφωνία ύψους $405 εκατ. για τη ναυπήγηση δύο LNG carriers, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. έκαστο, για λογαριασμό της Malaysia International Shipping Corporation.
Η ανακοίνωση αυτή ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας με την Evergreen για τη ναυπήγηση έξι containerships 23.000 ΤΕUs έκαστο. Με τις δύο νέες αυτές συμφωνίες, η SHI έχει δεχτεί από τις αρχές του έτους παραγγελίες για 37 πλοία αξίας $5,4 δις, αγγίζοντας το 69% του στόχου παραγγελιών της.
Από την πλευρά της, η HHI έχει επιτύχει το 48% του ετήσιου στόχου παραγγελιών της, με το τελευταίο σημαντικό deal να αφορά τη ναυπήγηση πλοίου για το Πολεμικό Ναυτικό της Ν. Κορέας. Οι πωλήσεις της DSME αγγίζουν το 51% του ετήσιου στόχου της.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της HHI σημείωσε στο Korea Times ότι είναι σύνηθες τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες το β΄ εξάμηνο κάθε έτους. Ο ίδιος πρόσθεσε ωστόσο ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες είναι απρόθυμες να παραγγείλουν νεότευκτα πλοία, λόγω των νέων κανονισμών και της γενικότερης αβεβαιότητας που αυτοί συνεπάγονται. Τέλος, συμπλήρωσε ότι, μακροχρόνια, οι κανονισμοί αυτοί θα αποτελέσουν ευνοϊκό παράγοντα για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, τα οποία υπερτερούν σε τεχνολογία έναντι των ξένων ανταγωνιστών τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ