
Τα «big three» ναυπηγεία της Ν. Κορέας εντατικοποιούν τις εργασίες τους για να εξασφαλίσουν επιπλέον συμφωνίες, καθώς το τέλος του έτους πλησιάζει και οι προοπτικές κερδοφορίας τους φαντάζουν αβέβαιες.
Σύμφωνα με κύκλους της ναυπηγικής αγοράς, οι Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), Hyundai Heavy Industries (HHI) και Samsung Heavy Industries (SHI) λαμβάνουν έναν αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών από το γ΄ τρίμηνο και έπειτα, με την SHI να προσελκύει σημαντικό αριθμό deals.
Ειδικότερα, η SHI ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου ότι υπέγραψε συμφωνία ύψους $405 εκατ. για τη ναυπήγηση δύο LNG carriers, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. έκαστο, για λογαριασμό της Malaysia International Shipping Corporation.
Η ανακοίνωση αυτή ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας με την Evergreen για τη ναυπήγηση έξι containerships 23.000 ΤΕUs έκαστο. Με τις δύο νέες αυτές συμφωνίες, η SHI έχει δεχτεί από τις αρχές του έτους παραγγελίες για 37 πλοία αξίας $5,4 δις, αγγίζοντας το 69% του στόχου παραγγελιών της.
Από την πλευρά της, η HHI έχει επιτύχει το 48% του ετήσιου στόχου παραγγελιών της, με το τελευταίο σημαντικό deal να αφορά τη ναυπήγηση πλοίου για το Πολεμικό Ναυτικό της Ν. Κορέας. Οι πωλήσεις της DSME αγγίζουν το 51% του ετήσιου στόχου της.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της HHI σημείωσε στο Korea Times ότι είναι σύνηθες τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες το β΄ εξάμηνο κάθε έτους. Ο ίδιος πρόσθεσε ωστόσο ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες είναι απρόθυμες να παραγγείλουν νεότευκτα πλοία, λόγω των νέων κανονισμών και της γενικότερης αβεβαιότητας που αυτοί συνεπάγονται. Τέλος, συμπλήρωσε ότι, μακροχρόνια, οι κανονισμοί αυτοί θα αποτελέσουν ευνοϊκό παράγοντα για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, τα οποία υπερτερούν σε τεχνολογία έναντι των ξένων ανταγωνιστών τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ