
Ο ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM ανακοίνωσε την καθέλκυση του μεγαλύτερου στον κόσμο πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.000 TEU, το οποίο τροφοδοτείται με καύσιμο LNG. Το πλοίο με την ονομασία CMA CGM JACQUES SAADE, ναυπηγήθηκε στο Shanghai Jiangnan-Changxing Shipyard και αποτελεί το πρώτο από μια σειρά εννέα φιλικών προς το περιβάλλον containerships τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG.
Το 2017, ο Rodolphe Saadé, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου CMA CGM, ανήγγειλε την απόφασή του να παραγγείλει μια σειρά από εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEU, τα οποία θα ήταν τα πρώτα στον κόσμο που θα κινούνταν με καύσιμο LNG. Μέσω αυτής της στρατηγικής επιλογής, ο όμιλος CMA CGM επιβεβαίωσε την ισχυρή τoυ δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και την διατήρηση ηγετικής θέσης στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Τα νέα πλοία θα διαθέτουν έναν υπερσύγχρονο σχεδιασμό γέφυρας ο οποίος θα προσφέρει σημαντικές καινοτομίες για τη διευκόλυνση του καπετάνιου και του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται μια ειδική οθόνη με βελτιωμένες προβολές χαρτών καθώς και ένα σύστημα πρόβλεψης πορείας το οποίο θα μπορεί να εμφανίζει την προβλεπόμενη θέση του πλοίου στα επόμενα τρία λεπτά. Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα που θα προβάλει μια πανοραμική άποψη του πλοίου και μέσω οθονών επαυξημένης πραγματικότητας θα παρέχει στο πλήρωμα ακριβείς πληροφορίες όπως η ταχύτητα περιστροφής του πλοίου, και η απόστασή του από την αποβάθρα.
Το CMA CGM JACQUES SAADE διαθέτει ακόμη ένα έξυπνο σύστημα εξαερισμού των container-ψυγείων που θα μεταφέρει, ενώ όπως και στα υπόλοιπα πλοία της σειράς, για την περαιτέρω βελτίωση των περιβαλλοντικων του επιδόσεων, το κύτος του έχει υποστεί υδροδυναμικές βελτιώσεις.
Τα νέα πλοία αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της CMA CGM μέσα στο 2020 και θα εξυπηρετούν τη γραμμή French Asia Line (Ασία-Βόρεια Ευρώπη), φέροντας τη γαλλική σημαία.
Φωτό-βίντεο: Cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ