
Ο ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM ανακοίνωσε την καθέλκυση του μεγαλύτερου στον κόσμο πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.000 TEU, το οποίο τροφοδοτείται με καύσιμο LNG. Το πλοίο με την ονομασία CMA CGM JACQUES SAADE, ναυπηγήθηκε στο Shanghai Jiangnan-Changxing Shipyard και αποτελεί το πρώτο από μια σειρά εννέα φιλικών προς το περιβάλλον containerships τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG.
Το 2017, ο Rodolphe Saadé, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου CMA CGM, ανήγγειλε την απόφασή του να παραγγείλει μια σειρά από εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEU, τα οποία θα ήταν τα πρώτα στον κόσμο που θα κινούνταν με καύσιμο LNG. Μέσω αυτής της στρατηγικής επιλογής, ο όμιλος CMA CGM επιβεβαίωσε την ισχυρή τoυ δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και την διατήρηση ηγετικής θέσης στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Τα νέα πλοία θα διαθέτουν έναν υπερσύγχρονο σχεδιασμό γέφυρας ο οποίος θα προσφέρει σημαντικές καινοτομίες για τη διευκόλυνση του καπετάνιου και του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται μια ειδική οθόνη με βελτιωμένες προβολές χαρτών καθώς και ένα σύστημα πρόβλεψης πορείας το οποίο θα μπορεί να εμφανίζει την προβλεπόμενη θέση του πλοίου στα επόμενα τρία λεπτά. Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα που θα προβάλει μια πανοραμική άποψη του πλοίου και μέσω οθονών επαυξημένης πραγματικότητας θα παρέχει στο πλήρωμα ακριβείς πληροφορίες όπως η ταχύτητα περιστροφής του πλοίου, και η απόστασή του από την αποβάθρα.
Το CMA CGM JACQUES SAADE διαθέτει ακόμη ένα έξυπνο σύστημα εξαερισμού των container-ψυγείων που θα μεταφέρει, ενώ όπως και στα υπόλοιπα πλοία της σειράς, για την περαιτέρω βελτίωση των περιβαλλοντικων του επιδόσεων, το κύτος του έχει υποστεί υδροδυναμικές βελτιώσεις.
Τα νέα πλοία αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της CMA CGM μέσα στο 2020 και θα εξυπηρετούν τη γραμμή French Asia Line (Ασία-Βόρεια Ευρώπη), φέροντας τη γαλλική σημαία.
Φωτό-βίντεο: Cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ