
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register υπέγραψε συμφωνία με έξι κινεζικές εταιρείες (COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd, Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. (JN), Marine Design and Research Institute of China (MARIC), Shanghai Ship and Shipping Research Institute (SSSRI) και China Classification Society (CCS) για τον σχεδιασμό του πρώτου LNG carrier, χωρητικότητας 220.000 κ.μ., το οποίο θα διαθέτει σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη GTT Mark III.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι επτά εταιρείες αναμένεται να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και εμπειρίες προκειμένου να ορίσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου LNG carrier. Επίσης ο LR και το CCS αναμένεται να παρέχουν τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός του πλοίου θα ανταποκριθεί στους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα.
Ο κ. Zhu Cangman, Vice-Director, Safety Committee της COSCO Shipping LNG investment (Shanghai) Co., επεσήμανε ότι όσες εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project προσδοκούν να «κερδίσουν» μέσω της συνεργασίας τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα της αγοράς του LNG στην Κίνα και όχι μόνο.
Από την μεριά του, ο κ. Zhu Jianzhang, Assistant President της MARIC, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση για LGN αυξάνεται διαρκώς τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα χρειαστεί περισσότερα LNG carriers, ιδίως νεοναυπηγημένα.
Τέλος, ο κ. Hu Keyi, Chief of Global Technology της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd., προσέθεσε ότι ο συγκεκριμένος τύπος LNG carrier που σχεδιάζουν οι έξι κινεζικές εταιρείες και ο LR θα υποστηρίξει σημαντικά την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής ζήτησης για LNG.
Φωτό; ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ