
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register υπέγραψε συμφωνία με έξι κινεζικές εταιρείες (COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd, Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. (JN), Marine Design and Research Institute of China (MARIC), Shanghai Ship and Shipping Research Institute (SSSRI) και China Classification Society (CCS) για τον σχεδιασμό του πρώτου LNG carrier, χωρητικότητας 220.000 κ.μ., το οποίο θα διαθέτει σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη GTT Mark III.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι επτά εταιρείες αναμένεται να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και εμπειρίες προκειμένου να ορίσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου LNG carrier. Επίσης ο LR και το CCS αναμένεται να παρέχουν τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός του πλοίου θα ανταποκριθεί στους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα.
Ο κ. Zhu Cangman, Vice-Director, Safety Committee της COSCO Shipping LNG investment (Shanghai) Co., επεσήμανε ότι όσες εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project προσδοκούν να «κερδίσουν» μέσω της συνεργασίας τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα της αγοράς του LNG στην Κίνα και όχι μόνο.
Από την μεριά του, ο κ. Zhu Jianzhang, Assistant President της MARIC, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση για LGN αυξάνεται διαρκώς τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα χρειαστεί περισσότερα LNG carriers, ιδίως νεοναυπηγημένα.
Τέλος, ο κ. Hu Keyi, Chief of Global Technology της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd., προσέθεσε ότι ο συγκεκριμένος τύπος LNG carrier που σχεδιάζουν οι έξι κινεζικές εταιρείες και ο LR θα υποστηρίξει σημαντικά την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής ζήτησης για LNG.
Φωτό; ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ