
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register υπέγραψε συμφωνία με έξι κινεζικές εταιρείες (COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd, Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. (JN), Marine Design and Research Institute of China (MARIC), Shanghai Ship and Shipping Research Institute (SSSRI) και China Classification Society (CCS) για τον σχεδιασμό του πρώτου LNG carrier, χωρητικότητας 220.000 κ.μ., το οποίο θα διαθέτει σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη GTT Mark III.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι επτά εταιρείες αναμένεται να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και εμπειρίες προκειμένου να ορίσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου LNG carrier. Επίσης ο LR και το CCS αναμένεται να παρέχουν τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός του πλοίου θα ανταποκριθεί στους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα.
Ο κ. Zhu Cangman, Vice-Director, Safety Committee της COSCO Shipping LNG investment (Shanghai) Co., επεσήμανε ότι όσες εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project προσδοκούν να «κερδίσουν» μέσω της συνεργασίας τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα της αγοράς του LNG στην Κίνα και όχι μόνο.
Από την μεριά του, ο κ. Zhu Jianzhang, Assistant President της MARIC, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση για LGN αυξάνεται διαρκώς τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα χρειαστεί περισσότερα LNG carriers, ιδίως νεοναυπηγημένα.
Τέλος, ο κ. Hu Keyi, Chief of Global Technology της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd., προσέθεσε ότι ο συγκεκριμένος τύπος LNG carrier που σχεδιάζουν οι έξι κινεζικές εταιρείες και ο LR θα υποστηρίξει σημαντικά την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής ζήτησης για LNG.
Φωτό; ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ