
Τα μεγάλα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσδοκούν να λάβουν σημαντικό αριθμό παραγγελιών για την ναυπήγηση LNG carriers κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019, έχοντας θέσει ως στόχο να ενισχύσουν περαιτέρω την θέση τους στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία και να ξεπεράσουν τους έτερους ανταγωνιστές τους εντός της Ασίας.
Από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως σήμερα τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εκτιμάται ότι έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για τη ναυπήγηση 21 LNG carriers, όταν σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν δοθεί παραγγελίες για τη ναυπήγηση 24 πλοίων μεταφοράς LNG.
Πιο αναλυτικά, εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2019 η Samsung Heavy Industries αναμένεται να συνεργαστεί με τα ρωσικά ναυπηγεία Zvezda προκειμένου να κατασκευάσουν από κοινού έως και 20 παγοθραυστικά πλοία, συνολικής αξίας $4 δις, τα οποία θα απασχοληθούν στις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου από το Arctic LNG-2.
Σύμφωνα με το Yonhap News Agency ήταν αναπόφευκτο η Ρωσία να στραφεί προς τη νοτιοκορεατική ναυπηγική βιομηχανία, καθώς η τελευταία διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και εμπειρία για τη ναυπήγηση LNG carriers.
Την ίδια ώρα εκπρόσωποι από τον χώρο της νοτιοκορεατικής ναυπηγικής βιομηχανίας εκτιμούν ότι εντός του δεύτερου εξαμήνου του τρέχοντος έτους η Hyundai Heavy Industries Co. και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. θα επιχειρήσουν να κερδίσουν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 16 LNG carriers από την Anadarko Petroleum Corp., καθώς η τελευταία έχει επενδύσει σε ένα μεγάλο ενεργειακό έργο στην Μοζαμβίκη κι έχει ανάγκη από ενίσχυση του στόλου της.
Ένας ακόμη πιθανός υποψήφιος πελάτης της νοτιοκορεατικής ναυπηγικής βιομηχανίας είναι το Κατάρ. Το τελευταίο επιθυμεί να επενδύσει στην επέκταση του στόλου του σε LNG carriers τα οποία θα εξυπηρετούν τις ανάγκες του νέου ενεργειακού κοιτάσματος North Field, το οποίο βρίσκεται κοντά στις βορειοανατολικές ακτές του Κατάρ.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ