
Ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Merchant Marine (HMM), C. K. Yoo, αναφέρθηκε στα πεπραγμένα του 2018, ενώ παρουσίασε τις προβλέψεις του για την πορεία της εταιρείας το νέο έτος.
Αναφορικά με το 2018 επεσήμανε ότι υπήρξε μια χρονιά έντονων διεργασιών σε διεθνές επίπεδο, με την απότομη άνοδο των τιμών του πετρελαίου, τις αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν και τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ– Κίνας να κυριαρχούν.
Ωστόσο η HMM κατάφερε να ανταπεξέλθει, σύμφωνα με τον κ. Yoo, σε όλες τις παραπάνω αντιξοότητες και να αυξήσει τον όγκο του διακινούμενου φορτίου της για τα έτη 2016- 2018 κατά 150%, αγγίζοντας το 2018 συνολικά τα 4,5 εκατ. TEUs.
Ο CEO της HMM αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία της τακτικής γραμμής Asia Europe Express (AEX), η οποία συνδέει την Ασία με την Βόρεια Ευρώπη και αποτελεί μία βάση για την είσοδο mega containerships εντός του 2020. Επιπλέον, εν όψει του sulphur cap 2020 η εταιρεία παρέλαβε τα δύο mega containerships «HMM Promise» και «HMM Blessing» στα οποία έχουν τοποθετηθεί scrubbers, ενώ έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση είκοσι φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στόχος της HMM αποτελεί, επίσης, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, η μεγιστοποίηση του κέρδους της μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών που καταβάλλονται και η εξασφάλιση μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων για τα πλοία της, κάτι που μπορεί να προσφέρει αποκόμιση σταθερών εσόδων.
Αναφορικά με την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία ο κ. Yoo τόνισε ότι η αβεβαιότητα θα αυξηθεί το 2019, προσθέτοντας ότι η γρήγορη ανταπόκριση και η προετοιμασία στην αντιμετώπιση των δυσκολιών αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία.
Το μέλλον της HMM από το 2020 και μετά, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, θα καθοριστεί από τα επιτεύγματά της το 2019.
Φωτό: HMM
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ