
Ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Merchant Marine (HMM), C. K. Yoo, αναφέρθηκε στα πεπραγμένα του 2018, ενώ παρουσίασε τις προβλέψεις του για την πορεία της εταιρείας το νέο έτος.
Αναφορικά με το 2018 επεσήμανε ότι υπήρξε μια χρονιά έντονων διεργασιών σε διεθνές επίπεδο, με την απότομη άνοδο των τιμών του πετρελαίου, τις αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν και τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ– Κίνας να κυριαρχούν.
Ωστόσο η HMM κατάφερε να ανταπεξέλθει, σύμφωνα με τον κ. Yoo, σε όλες τις παραπάνω αντιξοότητες και να αυξήσει τον όγκο του διακινούμενου φορτίου της για τα έτη 2016- 2018 κατά 150%, αγγίζοντας το 2018 συνολικά τα 4,5 εκατ. TEUs.
Ο CEO της HMM αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία της τακτικής γραμμής Asia Europe Express (AEX), η οποία συνδέει την Ασία με την Βόρεια Ευρώπη και αποτελεί μία βάση για την είσοδο mega containerships εντός του 2020. Επιπλέον, εν όψει του sulphur cap 2020 η εταιρεία παρέλαβε τα δύο mega containerships «HMM Promise» και «HMM Blessing» στα οποία έχουν τοποθετηθεί scrubbers, ενώ έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση είκοσι φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στόχος της HMM αποτελεί, επίσης, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, η μεγιστοποίηση του κέρδους της μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών που καταβάλλονται και η εξασφάλιση μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων για τα πλοία της, κάτι που μπορεί να προσφέρει αποκόμιση σταθερών εσόδων.
Αναφορικά με την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία ο κ. Yoo τόνισε ότι η αβεβαιότητα θα αυξηθεί το 2019, προσθέτοντας ότι η γρήγορη ανταπόκριση και η προετοιμασία στην αντιμετώπιση των δυσκολιών αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία.
Το μέλλον της HMM από το 2020 και μετά, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, θα καθοριστεί από τα επιτεύγματά της το 2019.
Φωτό: HMM
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ