
Ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Merchant Marine (HMM), C. K. Yoo, αναφέρθηκε στα πεπραγμένα του 2018, ενώ παρουσίασε τις προβλέψεις του για την πορεία της εταιρείας το νέο έτος.
Αναφορικά με το 2018 επεσήμανε ότι υπήρξε μια χρονιά έντονων διεργασιών σε διεθνές επίπεδο, με την απότομη άνοδο των τιμών του πετρελαίου, τις αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν και τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ– Κίνας να κυριαρχούν.
Ωστόσο η HMM κατάφερε να ανταπεξέλθει, σύμφωνα με τον κ. Yoo, σε όλες τις παραπάνω αντιξοότητες και να αυξήσει τον όγκο του διακινούμενου φορτίου της για τα έτη 2016- 2018 κατά 150%, αγγίζοντας το 2018 συνολικά τα 4,5 εκατ. TEUs.
Ο CEO της HMM αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία της τακτικής γραμμής Asia Europe Express (AEX), η οποία συνδέει την Ασία με την Βόρεια Ευρώπη και αποτελεί μία βάση για την είσοδο mega containerships εντός του 2020. Επιπλέον, εν όψει του sulphur cap 2020 η εταιρεία παρέλαβε τα δύο mega containerships «HMM Promise» και «HMM Blessing» στα οποία έχουν τοποθετηθεί scrubbers, ενώ έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση είκοσι φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στόχος της HMM αποτελεί, επίσης, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, η μεγιστοποίηση του κέρδους της μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών που καταβάλλονται και η εξασφάλιση μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων για τα πλοία της, κάτι που μπορεί να προσφέρει αποκόμιση σταθερών εσόδων.
Αναφορικά με την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία ο κ. Yoo τόνισε ότι η αβεβαιότητα θα αυξηθεί το 2019, προσθέτοντας ότι η γρήγορη ανταπόκριση και η προετοιμασία στην αντιμετώπιση των δυσκολιών αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία.
Το μέλλον της HMM από το 2020 και μετά, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, θα καθοριστεί από τα επιτεύγματά της το 2019.
Φωτό: HMM
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ