
Το 2018 υπήρξε έτος επιβράδυνσης για τις διαλύσεις πλοίων ξηρού φορτίου, καθώς μόνο 4,2 εκατ. DWT στάλθηκαν προς διάλυση, όπως αναφέρει η BIMCO σε πρόσφατη ανάλυσή της. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός αυτός παρουσιάζεται μειωμένος κατά 71,6% συγκριτικά με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά τα Panamaxes ενώ πέρυσι οι διαλύσεις τους αποτέλεσαν το 23% των συνολικών διαλύσεων bulk carriers, εφέτος αυτές αποτέλεσαν μόλις το 3%, καθώς μόνο δύο Panamaxes οδηγήθηκαν προς διάλυση.
Όπως αναφέρει ο Peter Sand, Chief Shipping Analyst της BIMCO, παραδοσιακά σε περιόδους όπου η ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου κινείται σε καλά επίπεδα η δραστηριότητα διαλύσεων πλοίων μειώνεται. Κατά συνέπεια, φέτος όπου οι ναύλοι στα dry κινούνται στα υψηλότερα επίπεδα από το 2011, είναι λογικό οι πλοιοκτήτες να μην επιθυμούν να διαλύσουν τα πλοία τους.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της BIMCO, τον Απρίλιο καταγράφηκε η μικρότερη δραστηριότητα σε ό,τι αφορά τις διαλύσεις bulk carriers εντός 2018, καθώς μόνο ένα Suezmax διαλύθηκε.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ