
Ο πρόεδρος της αυστραλιανής ναυτιλιακής εταιρείας Blue Star Line, κ. Clive Palmer, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες για τη ναυπήγηση του Τιτανικού ΙΙ, οι οποίες είχαν διακοπεί λόγω ορισμένων οικονομικών εκκρεμμοτήτων.
Ο κ. Palmer επεσήμανε ότι ο εξωτερικός και ο εσωτερικός σχεδιασμός του Τιτανικού ΙΙ θα είναι πανομοιότυπος με τον πρώτο Τιτανικό, ωστόσο το νέο πλοίο θα διαθέτει σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και ναυσιπλοΐας, προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο πολυτέλειας και άνεσης στους επιβάτες του.
Ο Τιτανικός ΙΙ αναμένεται να έχει τις ίδιες διαστάσεις με τον πρώτο Τιτανικό. Θα διαθέτει 840 καμπίνες και εννέα καταστρώματα, καθώς και 18 μεγάλες σωστικές λέμβους χωρητικότητας έως και 250 ατόμων, έκαστη. Το πλοίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο προς λειτουργία εντός του 2022 και η ναυπήγησή του θα κοστίσει $500 εκατ.
Ο Τιτανικός ΙΙ μόλις ναυπηγηθεί θα πραγματοποιήσει το ίδιο ταξίδι με τον πρώτο Τιτανικό, από το Σαουθάμπτον προς την Νέα Υόρκη. Η συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία ήταν και το παρθενικό ταξίδι του πρώτου Τιτανικού δεν ολοκληρώθηκε ποτέ από το συγκεκριμένο πλοίο καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες της 15ης Απριλίου 1912 έπειτα από σύγκρουσή του με παγόβουνο βυθίστηκε στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό.
Το ναυάγιο του Τιτανικού παραμένει έως σήμερα στον βυθό, κομμένο στα δύο. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από το μοιραίο εκείνο συμβάν το οποίο στοίχισε την ζωή σε 1.500 τουλάχιστον ανθρώπους, αλλά ακόμα και σήμερα η ιστορία του προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανά τον κόσμο, όταν μάλιστα με το πέρασμα των χρόνων βγαίνουν στην επιφάνεια διάφορες θεωρίες αναφορικά με τα υποτιθέμενα αίτια της τραγικής του κατάληξης.
Το σίγουρο είναι ότι τα μάτια όλων θα στραφούν στον Τιτανικό ΙΙ μόλις ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι και πολλοί θα είναι αυτοί που θα θελήσουν, εάν έχουν φυσικά και την ανάλογη οικονομική δυνατότητα, να προμηθευτούν το πολυπόθητο εισιτήριο για το ταξίδι εκείνο.
Η Blue Star Line έχει δημοσίευσει το παρακάτω βίντεο όπου παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του Τιτανικού ΙΙ αλλά και το πως θα είναι σχεδιασμένο το πλοίο εσωτερικά και εξωτερικά.
Φωτό: Blue Star Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ