
Ο πρόεδρος της αυστραλιανής ναυτιλιακής εταιρείας Blue Star Line, κ. Clive Palmer, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες για τη ναυπήγηση του Τιτανικού ΙΙ, οι οποίες είχαν διακοπεί λόγω ορισμένων οικονομικών εκκρεμμοτήτων.
Ο κ. Palmer επεσήμανε ότι ο εξωτερικός και ο εσωτερικός σχεδιασμός του Τιτανικού ΙΙ θα είναι πανομοιότυπος με τον πρώτο Τιτανικό, ωστόσο το νέο πλοίο θα διαθέτει σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και ναυσιπλοΐας, προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο πολυτέλειας και άνεσης στους επιβάτες του.
Ο Τιτανικός ΙΙ αναμένεται να έχει τις ίδιες διαστάσεις με τον πρώτο Τιτανικό. Θα διαθέτει 840 καμπίνες και εννέα καταστρώματα, καθώς και 18 μεγάλες σωστικές λέμβους χωρητικότητας έως και 250 ατόμων, έκαστη. Το πλοίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο προς λειτουργία εντός του 2022 και η ναυπήγησή του θα κοστίσει $500 εκατ.
Ο Τιτανικός ΙΙ μόλις ναυπηγηθεί θα πραγματοποιήσει το ίδιο ταξίδι με τον πρώτο Τιτανικό, από το Σαουθάμπτον προς την Νέα Υόρκη. Η συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία ήταν και το παρθενικό ταξίδι του πρώτου Τιτανικού δεν ολοκληρώθηκε ποτέ από το συγκεκριμένο πλοίο καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες της 15ης Απριλίου 1912 έπειτα από σύγκρουσή του με παγόβουνο βυθίστηκε στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό.
Το ναυάγιο του Τιτανικού παραμένει έως σήμερα στον βυθό, κομμένο στα δύο. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από το μοιραίο εκείνο συμβάν το οποίο στοίχισε την ζωή σε 1.500 τουλάχιστον ανθρώπους, αλλά ακόμα και σήμερα η ιστορία του προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανά τον κόσμο, όταν μάλιστα με το πέρασμα των χρόνων βγαίνουν στην επιφάνεια διάφορες θεωρίες αναφορικά με τα υποτιθέμενα αίτια της τραγικής του κατάληξης.
Το σίγουρο είναι ότι τα μάτια όλων θα στραφούν στον Τιτανικό ΙΙ μόλις ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι και πολλοί θα είναι αυτοί που θα θελήσουν, εάν έχουν φυσικά και την ανάλογη οικονομική δυνατότητα, να προμηθευτούν το πολυπόθητο εισιτήριο για το ταξίδι εκείνο.
Η Blue Star Line έχει δημοσίευσει το παρακάτω βίντεο όπου παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του Τιτανικού ΙΙ αλλά και το πως θα είναι σχεδιασμένο το πλοίο εσωτερικά και εξωτερικά.
Φωτό: Blue Star Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ