
Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA), ενόψει της εφαρμογής του sulphur cap στη ναυτιλιακή βιομηχανία το 2020, πρόκειται να εκδώσει εντός του 2019 μία λίστα από «εγκεκριμένους» προμηθευτές καυσίμων οι οποίοι θα παρέχουν υπηρεσίες ανεφοδιασμού των πλοίων στην Σιγκαπούρη με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Ο λιμένας της Σιγκαπούρης αποτελεί ένα από τα ηγετικά λιμάνια παγκοσμίως στον τομέα του bunkering και γι’ αυτόν τον λόγο θέλει να δώσει το καλό παράδειγμα προκειμένου να το ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι λιμένες.
Στο πλαίσιο της 20ης SIBCON 2018, του διεθνούς συνεδρίου και έκθεσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα, το οποίο λαμβάνει χώρα στην Σιγκαπούρη από τις 2 έως τις 5 Οκτωβρίου, ο Dr. Lam Pin Min, αρμόδιος υπουργός για θέματα υγείας και μεταφορών, ανακοίνωσε την ανάληψη πρωτοβουλιών ούτως ώστε η βιομηχανία bunkering της Σιγκαπούρης να προετοιμαστεί κατάλληλα για να ανταποκριθεί στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις του IMO.
Προς την επίτευξη του παραπάνω στόχου η MPA πρόκειται να δημιουργήσει μία ομάδα εργασίας η οποία θα συμβάλει στην βελτίωση της διαφάνειας της αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμων των πλοίων στο λιμάνι της Σιγκαπούρης.
Η Σιγκαπούρη έχει ήδη προχωρήσει άλλωστε σε ενέργειες προκειμένου να αναδειχθεί σε κόμβο ανεφοδιασμού LNG. Όπως είχε αναφερθεί και σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, οι ενεργειακοί κολοσσοί Total και Pavilion Energy μέσω των θυγατρικών τους Total Marine Fuels Global Solutions και Pavilion Gas, έχουν υπογράψει προσύμφωνο (Heads of Agreement (HoA) για την από κοινού ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού LNG στο λιμάνι της Σιγκαπούρης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…

Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, με κύκλους της αγοράς να υπογραμμίζουν το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς δυναμικότητας, που θα επιφέρει στρεβλώσεις στην…

Η παγκόσμια εταιρεία εμπορίας και εξόρυξης πρώτων υλών Glencore συμφώνησε να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της ολλανδικής εταιρείας προμήθειας καυσίμων FincoEnergies, όπως ανακοίνωσε η…

Συνεχίζεται η αβεβαιότητα για το μέλλον της ΖΙΜ, με την εταιρεία τακτικών γραμμών να δέχεται πληθώρα προτάσεων για την εξαγορά των μετοχών της, χωρίς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ