
Οι προμηθευτές καυσίμων πρέπει να μεταβάλουν ριζικά τα παραδοσιακά μοντέλα εφοδιασμού που χρησιμοποιούν ως τώρα προκειμένου να επιβιώσουν, δήλωσε ο Adrian Tolson, Senior Partner της 20|20 Marine Energy, κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας του ναυτιλιακού κλάδου.
Σε ομιλία του πριν από τη SIBCON 2018, τη μεγαλύτερη διάσκεψη για ναυτιλιακά καύσιμα παγκοσμίως, ο Tolson ανέφερε ότι καθώς τα περιθώρια συνεχίζουν να μειώνονται, οι προμηθευτές καυσίμων πρέπει να κοιτάζουν και πέρα από το 2020, καθώς οι απαιτήσεις του κλάδου για συμμόρφωση με τα όρια περιεκτικότητας σε θείο συγκλίνουν με τις κανονιστικές πιέσεις και τους στόχους για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη ναυτιλία. Σε συνδυασμό με αυτό, πρέπει ακόμη να αξιοποιήσουν τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την πρόσβαση σε δεδομένα προκειμένου να δημιουργήσουν κατάλληλα μοντέλα για την αλυσίδα εφοδιασμού καυσίμων του μέλλοντος.

“Αυτή τη στιγμή, ορισμένοι πλοιοκτήτες και φορείς εκμετάλλευσης εξακολουθούν να χρειάζονται καθοδήγηση σχετικά με το ποια λύση συμμόρφωσης πρόκειται να υιοθετήσουν, που απ’ όσο γνωρίζουμε θα είναι κυρίως αποστάγματα, μείγματα VLSFO και χρήση scrubbers. Ωστόσο, αυτό που πραγματικά χρειάζονται είναι μια βοήθεια στη διαμόρφωση των αγοραστικών τους συνηθειών, με τη χρήση τεχνολογίας και δεδομένων, ώστε να βελτιστοποιηθεί πλήρως η διαδικασία προμηθειών και αγορών τους. Αυτό μπορεί να αποφέρει εξοικονόμηση κόστους καυσίμων από 1% έως 2%, γεγονός που είναι σημαντικό αν λάβουμε υπ’όψιν τη δραματική αύξηση των τιμών μετά το 2020. Οι προμηθευτές καθώς και οι έμποροι καυσίμων πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν αυτό το επίπεδο συμβουλευτικών υπηρεσιών, ώστε να μπορέσουν να εξελίξουν τη θέση τους και την προσφορά τους σε έναν κόσμο μετά το 2020 ” δήλωσε ο κ. Tolson.
“Η πραγματικότητα είναι ότι για να επιτευχθούν στόχοι μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% μέχρι το 2050, η βιομηχανία θα πρέπει να μετακινηθεί προς καθαρές πηγές ενέργειας, όπως καύσιμα με βάση το υδρογόνο, βιοκαύσιμα, την αξιοποίηση του ανέμου και μπαταρίες, ενώ τα αποστάγματα και τα υβριδικά προϊόντα δεν θα υπάρχουν. Θα υπάρξει σαφώς μια εξέλιξη σε αυτό με την πάροδο του χρόνου, όμως οι προμηθευτές καυσίμων πρέπει να εξετάσουν ποιος είναι ο ρόλος και η θέση τους σε αυτόν τον καινούργιο κόσμο, και να αρχίσουν τη διαδικασία οικοδόμησης ενός επιχειρηματικού μοντέλου που να μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…

Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…

Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…

Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…

Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…

Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…

Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ