
Η γερμανική πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, Oldendorff Carriers προχώρησε στην συμφωνία τόσο για την μεταφορά άνθρακα όσο και για την ανάπτυξη ενός νέου σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στα βόρεια του Βιετνάμ και συγκεκριμένα στην περιοχή Nghi Son.
Η εν λόγω συμφωνία προβλέπει την μεταφορά 100 εκατ. τόνων άνθρακα από την γερμανική εταιρεία για 25 έτη για λογαριασμό της Nghi Son 2 Power Limited Liability Company (NS2PC) η οποία αποτελεί κοινοπραξία της ιαπωνικής Marubeni Corp και της κορεάτικης Electric Power Corporation (Kepco).
Όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση, η Oldendorff Carriers αναμένεται να προβεί στην κατασκευή δύο νεότευκτων με το πρώτο από τα δύο να εκτιμάται ότι θα είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία άνθρακα το 2021. Τα εν λόγω νεότευκτα μήκους 145 μέτρων, χωρητικότητας 27.000 dwt και βυθίσματος 8,5 μέτρων έκαστο, θα είναι εξοπλισμένα με δύο βαρέως τύπου γερανούς φόρτωσης και ένα εξελιγμένο σύστημα αυτό-εκφόρτωσης για την εκφόρτωση άνθρακα στην προβλήτα της NS2PC.
Παράλληλα η Oldendorff σκοπεύει να εγκαινιάσει ένα νέο γραφείο στο βόρειο Βιετνάμ για την αμεσότερη επικοινωνία με τους Βιετναμέζους εταίρους της.
Σημειώνεται ότι η NS2PC ξεκίνησε νωρίτερα μέσα στο χρόνο την κατασκευή των δύο μονάδων παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος 600 MW εκάστη στην ακτή της Nghi Son στο Βιετνάμ. Η κατασκευή των δύο μονάδων θα ολοκληρωθεί το 2021 ενώ υπολογίζεται ότι συνολικά θα καταναλώνουν 4 εκατ. τόνους άνθρακα ετησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ