
Tα οικονομικά της αποτελέσματα για τo β’ τρίμηνο του 2018, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, ανακοίνωσε η StealthGas.
Συγκεκριμένα τα έσοδα της εταιρείας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθαν στα $43,4 εκατ. αυξημένα κατά $4,1 εκατ. ή 10,4% συγκριτικά με τα $39,3 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017. Παράλληλα η StealthGas κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων $20 εκατ. όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρσι τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κινήθηκαν στα $15,5 εκατ.
Επιπρόσθετα της προσαρμοσμένα της έσοδα για το β’ τρίμηνο του 2018 διαμορφώθηκαν στα $3,6 εκατ., αριθμός που μεταφράζεται σε $0,09/μετοχή όταν ένα χρόνο πριν η εταιρεία κατέγραφε προσαρμοσμένα έσοδα $1,5 εκατ. ή 0,04/μετοχή.
Ωστόσο κατά το ίδιο διάστημα η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία κατέγραψε ζημίες απομείωσης της τάξης των $3,8 εκατ. για πέντε πλοία της με τις συνολικές της ζημίες να διαμορφώνονται εν τέλει στα $0,4 εκατ., μειωμένα σαφώς από τα $1,7 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017.
Όσον αφορά το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτος η StealthGas κατέγραψε έσοδα ύψους $83,1 εκατ. Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Δ.Σ της StealthGas, Michael Jolliffe, τόνισε ότι ενώ η ναυλαγορά στον εν λόγω κλάδο κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, το β’ τρίμηνο του έτους ήταν αρκετά ισχυρό για την εταιρεία του καθότι πέτυχε λειτουργική αξιοποίηση 97,8%, η οποία αποτελεί την κορυφαία της επίδοση από το 2014.
Από την πλευρά του o CEO της StaelthGas, Χάρης Βαφειάς, μιλώντας στη tradewinds τόνισε ότι η μετοχή της εταιρείας, η οποία διαπραγματεύεται στο Νasdaq, είναι η «φθηνότερη» μεταξύ των μετοχών του κλάδου και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική της αξία ενώ εκτίμησε ότι η ανακοίνωση των εταιρικών αποτελεσμάτων θα της δώσουν την απαραίτητη ώθηση.
Τέλος ο κ. Βαφειάς απευθυνόμενος σε όσους επιθυμούν να επενδύσουν στην αγορά των LPG ανέφερε ότι η μετοχής της StealthGas αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή με το χαμηλότερο ρίσκο εξαιτίας της μεγάλης αξίας του στόλου της εταιρείας αλλά και της μικρής μόχλευσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ