
Tα οικονομικά της αποτελέσματα για τo β’ τρίμηνο του 2018, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, ανακοίνωσε η StealthGas.
Συγκεκριμένα τα έσοδα της εταιρείας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθαν στα $43,4 εκατ. αυξημένα κατά $4,1 εκατ. ή 10,4% συγκριτικά με τα $39,3 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017. Παράλληλα η StealthGas κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων $20 εκατ. όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρσι τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κινήθηκαν στα $15,5 εκατ.
Επιπρόσθετα της προσαρμοσμένα της έσοδα για το β’ τρίμηνο του 2018 διαμορφώθηκαν στα $3,6 εκατ., αριθμός που μεταφράζεται σε $0,09/μετοχή όταν ένα χρόνο πριν η εταιρεία κατέγραφε προσαρμοσμένα έσοδα $1,5 εκατ. ή 0,04/μετοχή.
Ωστόσο κατά το ίδιο διάστημα η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία κατέγραψε ζημίες απομείωσης της τάξης των $3,8 εκατ. για πέντε πλοία της με τις συνολικές της ζημίες να διαμορφώνονται εν τέλει στα $0,4 εκατ., μειωμένα σαφώς από τα $1,7 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017.
Όσον αφορά το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτος η StealthGas κατέγραψε έσοδα ύψους $83,1 εκατ. Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Δ.Σ της StealthGas, Michael Jolliffe, τόνισε ότι ενώ η ναυλαγορά στον εν λόγω κλάδο κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, το β’ τρίμηνο του έτους ήταν αρκετά ισχυρό για την εταιρεία του καθότι πέτυχε λειτουργική αξιοποίηση 97,8%, η οποία αποτελεί την κορυφαία της επίδοση από το 2014.
Από την πλευρά του o CEO της StaelthGas, Χάρης Βαφειάς, μιλώντας στη tradewinds τόνισε ότι η μετοχή της εταιρείας, η οποία διαπραγματεύεται στο Νasdaq, είναι η «φθηνότερη» μεταξύ των μετοχών του κλάδου και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική της αξία ενώ εκτίμησε ότι η ανακοίνωση των εταιρικών αποτελεσμάτων θα της δώσουν την απαραίτητη ώθηση.
Τέλος ο κ. Βαφειάς απευθυνόμενος σε όσους επιθυμούν να επενδύσουν στην αγορά των LPG ανέφερε ότι η μετοχής της StealthGas αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή με το χαμηλότερο ρίσκο εξαιτίας της μεγάλης αξίας του στόλου της εταιρείας αλλά και της μικρής μόχλευσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ