
Tα οικονομικά της αποτελέσματα για τo β’ τρίμηνο του 2018, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, ανακοίνωσε η StealthGas.
Συγκεκριμένα τα έσοδα της εταιρείας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθαν στα $43,4 εκατ. αυξημένα κατά $4,1 εκατ. ή 10,4% συγκριτικά με τα $39,3 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017. Παράλληλα η StealthGas κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων $20 εκατ. όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρσι τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κινήθηκαν στα $15,5 εκατ.
Επιπρόσθετα της προσαρμοσμένα της έσοδα για το β’ τρίμηνο του 2018 διαμορφώθηκαν στα $3,6 εκατ., αριθμός που μεταφράζεται σε $0,09/μετοχή όταν ένα χρόνο πριν η εταιρεία κατέγραφε προσαρμοσμένα έσοδα $1,5 εκατ. ή 0,04/μετοχή.
Ωστόσο κατά το ίδιο διάστημα η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία κατέγραψε ζημίες απομείωσης της τάξης των $3,8 εκατ. για πέντε πλοία της με τις συνολικές της ζημίες να διαμορφώνονται εν τέλει στα $0,4 εκατ., μειωμένα σαφώς από τα $1,7 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017.
Όσον αφορά το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτος η StealthGas κατέγραψε έσοδα ύψους $83,1 εκατ. Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Δ.Σ της StealthGas, Michael Jolliffe, τόνισε ότι ενώ η ναυλαγορά στον εν λόγω κλάδο κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, το β’ τρίμηνο του έτους ήταν αρκετά ισχυρό για την εταιρεία του καθότι πέτυχε λειτουργική αξιοποίηση 97,8%, η οποία αποτελεί την κορυφαία της επίδοση από το 2014.
Από την πλευρά του o CEO της StaelthGas, Χάρης Βαφειάς, μιλώντας στη tradewinds τόνισε ότι η μετοχή της εταιρείας, η οποία διαπραγματεύεται στο Νasdaq, είναι η «φθηνότερη» μεταξύ των μετοχών του κλάδου και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική της αξία ενώ εκτίμησε ότι η ανακοίνωση των εταιρικών αποτελεσμάτων θα της δώσουν την απαραίτητη ώθηση.
Τέλος ο κ. Βαφειάς απευθυνόμενος σε όσους επιθυμούν να επενδύσουν στην αγορά των LPG ανέφερε ότι η μετοχής της StealthGas αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή με το χαμηλότερο ρίσκο εξαιτίας της μεγάλης αξίας του στόλου της εταιρείας αλλά και της μικρής μόχλευσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ