
Η γερμανική τράπεζα HSH Nordbank AG, η οποία κάποτε ήταν η μεγαλύτερη τράπεζα ενυπόθηκων ναυτιλιακών δανείων του κόσμου, οδεύει προς το τελευταίο στάδιο της πώλησής της. Τα γερμανικά μέσα ενημερώσης αναφέρουν ότι έχουν κατατεθεί ιδιαιτέρως υψηλές προσφορές.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Die Welt», η αμερικανική επενδυτική εταιρεία Cerberus φέρεται να έχει καταθέσει προσφορά ύψους σχεδόν 700 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, το οποίο ανήκει κατά 90% περίπου στα ομόσπονδα κρατίδια του Αμβούργου και του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν. Εκτός της Cerberus, όπως μεταδίδουν γερμανικά ειδησεογραφικά sites, μία εξίσου υψηλή προσφορά έχει κατατεθεί και από την πλευρά της επενδυτικής εταιρείας Apollo, ενώ ενδιαφέρον εξαγοράς της HSH Nordbank έχει επιδείξει και το βρετανικό Socrates Capital.
Πέραν του ύψους του τιμήματος, ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια που θα καθορίσει τον προτιμητέο αγοραστή είναι και το εάν εξασφαλίζει με την πρότασή του την συνέχιση της λειτουργίας της HSH Nordbank.
Λόγο στην επιλογή αγοραστή θα έχουν και τα κρατίδια του Αμβούργου και του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν καθώς είχαν στηρίξει οικονομικά την τράπεζα όταν αυτή είχε δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την παγκόσμια οικονομική κρίση και χάρη στην βοήθειά τους κατέστη δυνατή η αναδιάρθωση του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.
Η τελική προθεσμία πώλησης της HSH Nordbank AG είναι η 28η Φεβρουαρίου, όπως έχει ορίσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ η όλη διαδικασία προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί, εκτός απροόπτου, το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
H EE είχε επιβάλλει στο γερμανικό δημόσιο την αποκρατικοποίηση της τράπεζας στο πλαίσιο εφαρμογής της κοινοτικής νομοθεσίας που αφορά στις κρατικές ενισχύσεις.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/MARCUS BRANDT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ