
H Carnival Corporation & plc και οι θυγατρικές της αναμένουν την παράδοση εντός του τρέχοντος έτους τεσσάρων νέων κρουαζιερόπλοιων, ενώ έως το 2022 ο συνολικός αριθμός των νέων πλοίων που θα ενταχθούν στον στόλο των εταιρειών του αμερικανικού ομίλου κρουαζιέρας θα φτάσει τα 14. Πιο συγκεκριμένα νέα πλοία θα ενταχθούν στους στόλους των τεσσάρων θυγατρικών της Carnival: Carnival Cruise Line, Holland America Line, Seabourn και AIDA.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου, με όρους βιώσιμης και ελεγχόμενης ανάπτυξης, όπως δήλωσε ο Roger Frizzell, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Carnival.
Για την επίτευξη μίας βιώσιμης και μακροχρόνιας ανάπτυξης ο όμιλος επενδύει στη νέα τεχνολογία και προχωρά σε παραγγελίες νέων πλοίων, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Έως το 2022 ο «πράσινος» στόχος είναι στο στόλο των θυγατρικών του ομίλου να έχουν ενταχθεί έξι νέα κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα κινούνται με LNG.
Τα τέσσερα νέα πλοία που θα ενταχθούν μέσα στο 2018 στον στόλο των θυγατρικών της Carnival είναι τα εξής:
· Το «AIDAnova», το οποίο κατασκευάζεται στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ, θα παραδοθεί στην AIDA Cruises τον Δεκέμβριο. Το κόστος κατασκευής του αγγίζει το $1 δις και θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG, αποτελώντας το πρώτο κινούμενο με LNG κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
· Η Holland America Line αναμένει και αυτή τον προσεχή Δεκέμβριο για να παραλάβει το νέο της πλοίο, το «Nieuw Statendam», από τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, που θα μπορεί να υποδεχτεί 2.666 επιβάτες, αγγίζει τα $520 εκατ.
· Πιο σύντομα, τον ερχόμενο Απρίλιο, η Carnival Cruise Line θα παραλάβει το «Carnival Horizon», που θα αποτελέσει το 26ο πλοίο στον στόλο της. Και αυτό ναυπηγείται σε μονάδα του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri στη Μαργκέρα.
· Τέλος, η θυγατρική της Carnival, Seabourn, θα εντάξει τον προσεχή Μάρτιο το «Seabourn Ovation» στο στόλο της. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 600 επιβάτες, ενώ το κόστος ναυπήγησης φτάνει τα $270 εκ.
Φωτό: carnival-news.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ