
H Carnival Corporation & plc και οι θυγατρικές της αναμένουν την παράδοση εντός του τρέχοντος έτους τεσσάρων νέων κρουαζιερόπλοιων, ενώ έως το 2022 ο συνολικός αριθμός των νέων πλοίων που θα ενταχθούν στον στόλο των εταιρειών του αμερικανικού ομίλου κρουαζιέρας θα φτάσει τα 14. Πιο συγκεκριμένα νέα πλοία θα ενταχθούν στους στόλους των τεσσάρων θυγατρικών της Carnival: Carnival Cruise Line, Holland America Line, Seabourn και AIDA.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου, με όρους βιώσιμης και ελεγχόμενης ανάπτυξης, όπως δήλωσε ο Roger Frizzell, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Carnival.
Για την επίτευξη μίας βιώσιμης και μακροχρόνιας ανάπτυξης ο όμιλος επενδύει στη νέα τεχνολογία και προχωρά σε παραγγελίες νέων πλοίων, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Έως το 2022 ο «πράσινος» στόχος είναι στο στόλο των θυγατρικών του ομίλου να έχουν ενταχθεί έξι νέα κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα κινούνται με LNG.
Τα τέσσερα νέα πλοία που θα ενταχθούν μέσα στο 2018 στον στόλο των θυγατρικών της Carnival είναι τα εξής:
· Το «AIDAnova», το οποίο κατασκευάζεται στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ, θα παραδοθεί στην AIDA Cruises τον Δεκέμβριο. Το κόστος κατασκευής του αγγίζει το $1 δις και θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG, αποτελώντας το πρώτο κινούμενο με LNG κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
· Η Holland America Line αναμένει και αυτή τον προσεχή Δεκέμβριο για να παραλάβει το νέο της πλοίο, το «Nieuw Statendam», από τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, που θα μπορεί να υποδεχτεί 2.666 επιβάτες, αγγίζει τα $520 εκατ.
· Πιο σύντομα, τον ερχόμενο Απρίλιο, η Carnival Cruise Line θα παραλάβει το «Carnival Horizon», που θα αποτελέσει το 26ο πλοίο στον στόλο της. Και αυτό ναυπηγείται σε μονάδα του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri στη Μαργκέρα.
· Τέλος, η θυγατρική της Carnival, Seabourn, θα εντάξει τον προσεχή Μάρτιο το «Seabourn Ovation» στο στόλο της. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 600 επιβάτες, ενώ το κόστος ναυπήγησης φτάνει τα $270 εκ.
Φωτό: carnival-news.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ