
H Carnival Corporation & plc και οι θυγατρικές της αναμένουν την παράδοση εντός του τρέχοντος έτους τεσσάρων νέων κρουαζιερόπλοιων, ενώ έως το 2022 ο συνολικός αριθμός των νέων πλοίων που θα ενταχθούν στον στόλο των εταιρειών του αμερικανικού ομίλου κρουαζιέρας θα φτάσει τα 14. Πιο συγκεκριμένα νέα πλοία θα ενταχθούν στους στόλους των τεσσάρων θυγατρικών της Carnival: Carnival Cruise Line, Holland America Line, Seabourn και AIDA.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου, με όρους βιώσιμης και ελεγχόμενης ανάπτυξης, όπως δήλωσε ο Roger Frizzell, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Carnival.
Για την επίτευξη μίας βιώσιμης και μακροχρόνιας ανάπτυξης ο όμιλος επενδύει στη νέα τεχνολογία και προχωρά σε παραγγελίες νέων πλοίων, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Έως το 2022 ο «πράσινος» στόχος είναι στο στόλο των θυγατρικών του ομίλου να έχουν ενταχθεί έξι νέα κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα κινούνται με LNG.
Τα τέσσερα νέα πλοία που θα ενταχθούν μέσα στο 2018 στον στόλο των θυγατρικών της Carnival είναι τα εξής:
· Το «AIDAnova», το οποίο κατασκευάζεται στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ, θα παραδοθεί στην AIDA Cruises τον Δεκέμβριο. Το κόστος κατασκευής του αγγίζει το $1 δις και θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG, αποτελώντας το πρώτο κινούμενο με LNG κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
· Η Holland America Line αναμένει και αυτή τον προσεχή Δεκέμβριο για να παραλάβει το νέο της πλοίο, το «Nieuw Statendam», από τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, που θα μπορεί να υποδεχτεί 2.666 επιβάτες, αγγίζει τα $520 εκατ.
· Πιο σύντομα, τον ερχόμενο Απρίλιο, η Carnival Cruise Line θα παραλάβει το «Carnival Horizon», που θα αποτελέσει το 26ο πλοίο στον στόλο της. Και αυτό ναυπηγείται σε μονάδα του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri στη Μαργκέρα.
· Τέλος, η θυγατρική της Carnival, Seabourn, θα εντάξει τον προσεχή Μάρτιο το «Seabourn Ovation» στο στόλο της. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 600 επιβάτες, ενώ το κόστος ναυπήγησης φτάνει τα $270 εκ.
Φωτό: carnival-news.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ