
H Carnival Corporation & plc και οι θυγατρικές της αναμένουν την παράδοση εντός του τρέχοντος έτους τεσσάρων νέων κρουαζιερόπλοιων, ενώ έως το 2022 ο συνολικός αριθμός των νέων πλοίων που θα ενταχθούν στον στόλο των εταιρειών του αμερικανικού ομίλου κρουαζιέρας θα φτάσει τα 14. Πιο συγκεκριμένα νέα πλοία θα ενταχθούν στους στόλους των τεσσάρων θυγατρικών της Carnival: Carnival Cruise Line, Holland America Line, Seabourn και AIDA.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου, με όρους βιώσιμης και ελεγχόμενης ανάπτυξης, όπως δήλωσε ο Roger Frizzell, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Carnival.
Για την επίτευξη μίας βιώσιμης και μακροχρόνιας ανάπτυξης ο όμιλος επενδύει στη νέα τεχνολογία και προχωρά σε παραγγελίες νέων πλοίων, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Έως το 2022 ο «πράσινος» στόχος είναι στο στόλο των θυγατρικών του ομίλου να έχουν ενταχθεί έξι νέα κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα κινούνται με LNG.
Τα τέσσερα νέα πλοία που θα ενταχθούν μέσα στο 2018 στον στόλο των θυγατρικών της Carnival είναι τα εξής:
· Το «AIDAnova», το οποίο κατασκευάζεται στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ, θα παραδοθεί στην AIDA Cruises τον Δεκέμβριο. Το κόστος κατασκευής του αγγίζει το $1 δις και θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG, αποτελώντας το πρώτο κινούμενο με LNG κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
· Η Holland America Line αναμένει και αυτή τον προσεχή Δεκέμβριο για να παραλάβει το νέο της πλοίο, το «Nieuw Statendam», από τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, που θα μπορεί να υποδεχτεί 2.666 επιβάτες, αγγίζει τα $520 εκατ.
· Πιο σύντομα, τον ερχόμενο Απρίλιο, η Carnival Cruise Line θα παραλάβει το «Carnival Horizon», που θα αποτελέσει το 26ο πλοίο στον στόλο της. Και αυτό ναυπηγείται σε μονάδα του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri στη Μαργκέρα.
· Τέλος, η θυγατρική της Carnival, Seabourn, θα εντάξει τον προσεχή Μάρτιο το «Seabourn Ovation» στο στόλο της. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 600 επιβάτες, ενώ το κόστος ναυπήγησης φτάνει τα $270 εκ.
Φωτό: carnival-news.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ