
H εταιρεία ναυπηγήσεων Vard ανακοίνωσε πως εξασφάλισε ένα συμβόλαιο για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού επιβατικού-οχηματαγωγού πλοίου για την εταιρεία Boreal.
Το νέο αυτό πλοίο διαθέτει μια πλήρως ηλεκτρική λύση με μπαταρία για συνεχείς ηλεκτρικές λειτουργίες, ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο για φιλικές προς το περιβάλλον επιχειρήσεις στα νορβηγικά φιόρδ. Σχεδιασμένο από τη Multi Maritime, το πλοίο θα έχει μήκος 74 μέτρα, μέγιστο πλάτος 14.20 μέτρα, ενώ θα έχει συνολική χωρητικότητα έως 60 αυτοκίνητα και 199 επιβάτες και πλήρωμα.
Ο κ. Roy Reite, Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Διευθυντής της VARD δήλωσε: «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε τη Boreal ως νέο πελάτη της VARD και προσβλέπουμε στην κατασκευή του ηλεκτρικού πλοίου, στο οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ισχυρή τεχνογνωσία μας στην τεχνολογία συσσωρευτών για αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον πλοία.»
Το σκαρί του πλοίου θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Vard Braila στη Ρουμανία. Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να γίνει στο ναυπηγείο Vard Brevik στη Νορβηγία το τρίτο τρίμηνο του 2019. Το πλοίο θα ξεκινήσει να επιχειρεί στη Νορβηγία από τον Ιανουάριο του 2020, κάνοντας το δρομολόγιο μεταξύ Kvanndal-Utne στις δυτικές ακτές της Νορβηγίας, όπου η Boreal έχει συνάψει σύμβαση διάρκειας εννέα ετών με τη νορβηγική κυβέρνηση.
Φωτό: vard.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ