
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους $18,4 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2017, αυξημένα κατά 125% σε σχέση με τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του 2016. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σημαντικό ρόλο στην απόκτηση υψηλών εσόδων κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους διαδραμάτισαν οι υψηλότεροι ναύλοι στις χρονοναυλώσεις των πλοίων της συγκριτικά με τους ναύλους που επικρατούσαν στην αγορά το 2016. Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και CEO της Seanergy, ενδεικτικά ανέφερε ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2017 οι ναύλοι στις χρονοναυλώσεις των Capesizes ανέρχονταν σε $12.720/ημέρα, όταν για την ίδια αγορά την ίδια ακριβώς περίοδο πέρυσι οι ναύλοι άγγιζαν μόλις τις $5,315/ημέρα. Ο κ. Τσαντάνης αναφέρθηκε επίσης στην πρόθεση της Seanergy να επεκτείνει τον στόλο της σε μια δύσκολη περίοδο, επισημαίνοντας ότι μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2017 η εταιρεία απέκτησε το «M / V Partnership», κατηγορίας Capesize και ναυπηγημένο το 2012, το οποίο και χρονοναύλωσε τον περασμένο Ιούνιο σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία κοινής ωφέλειας για 12-18 μήνες, έναντι $16.200/ημέρα.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο εξάμηνο του 2017 η εταιρεία κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους $31,7 εκατ., αύξηση κατά 109% σε σχέση με τα έσοδα του περασμένου έτους.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. διαθέτει εννέα πλοία κατηγορίας Capesize και δύο πλοία κατηγορίας Supramax, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1,7 εκατ. dwt.
Φωτό: seanergymaritime.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ