
Με δελτίο Τύπου η A.P. Moller- Maersk ανακοίνωσε ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε έσοδα ύψους $9,6 δις, αύξηση κατά 8,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, λόγω κυρίως των αυξημένων ναύλων στον χώρο δραστηριοποίησης της Maersk Line. Τα κέρδη για την ίδια περίοδο αυξήθηκαν από $134 εκατ. το 2016 σε $389 εκατ. το τρέχον έτος, με την Maersk Line να συνεισφέρει κυρίως σε αυτά τα κέρδη ($327 εκατ.), λόγω της βελτιωμένης αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων.
Αντίθετα, όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της εταιρείας, η Maersk Tankers και η APM Terminals κατέγραψαν το δεύτερο τρίμηνο του έτους ζημιές ύψους $483 εκατ. και $100 εκατ., αντίστοιχα, λόγω των χαμηλών ναύλων στην spot αγορά για τα δεξαμενόπλοια και από απομειώσεις αξιών σε τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται η εταιρεία.
Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η A.P. Moller – Maersk δέχτηκε κυβερνοεπίθεση από τον ιό “Not Petya”, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αναγκαστεί να διακόψει ορισμένες από τις λειτουργίες της, ιδιαίτερα στον χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο CEO της εταιρείας, κ. Soren Skou, ανέφερε ότι το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε απώλεια εσόδων έως και $300 εκατ, η οποία θα καταγραφεί στα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Σε ό,τι αφορά τους στόχους της εταιρείας για το 2017, παρά τον αρνητικό αντίκτυπο που είχαν οι κυβερνοεπιθέσεις στα οικονομικά της, η Maersk επιδιώκει να αυξήσει την κερδοφορία της μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους σε ανώτερα επίπεδα συγκριτικά με αυτά του περασμένου έτους ($711 εκατ.)
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ