
Πρόσφατα η MSC Cruises παρέλαβε στο Saint- Nazaire, έδρα των γαλλικών ναυπηγείων STX France, παρουσία του νέου Προέδρου της Γαλλίας, Emanuel Macron, το κρουαζιερόπλοιο «MSC Meraviglia».
Το νέο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας, χωρητικότητας 171.598 GRT και μεταφορικής ικανότητας 5.714 επιβατών, αποτελεί το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που έχει κατασκευαστεί ποτέ από Ευρωπαίο πλοιοκτήτη, καθώς και το μεγαλύτερο που εισήχθη φέτος, προς το παρόν, στην αγορά των κρουαζιερόπλοιων. Επιπλέον, το «MSC Meraviglia» αποτελεί ένα από τα έξι κρουαζιερόπλοια τα οποία πρόκειται να εισαχθούν στην εν λόγω αγορά την περίοδο 2017-2020, ως μέρος του νέου επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας.
Μετά την τελετή ονοματοδοσίας του κρουαζιερόπλοιου, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 3 Ιουνίου, το «MSC Meraviglia» πρόκειται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στην θαλάσσια περιοχή της Δυτικής Μεσογείου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι την ημέρα παράδοσης του «MSC Meraviglia», η MSC Cruises υπέγραψε ένα Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) με τα ναυπηγεία STX France για τη ναυπήγηση δύο κρουαζιερόπλοιων, χωρητικότητας 200.000 GRT το καθένα, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο, με την προοπτική ναυπήγησης άλλων δύο όμοιων κρουαζιερόπλοιων στο μέλλον.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της MSC Cruises, τα τέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια πρόκειται να ενταχθούν στην κατηγορία «World Class» της εταιρείας και θα διαθέτουν σύστημα επεξεργασίας των λυμάτων τους. Επιπλέον το κάθε κρουαζιερόπλοιο θα έχει μήκος 330 μ., πλάτος 47 μ., θα διαθέτει 2.760 καμπίνες και θα μπορεί να μεταφέρει 6.850 επιβάτες, αποτελώντας τo κρουαζιερόπλοιo με την μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα παγκοσμίως.
Οι παραδόσεις των δύο πρώτων κρουαζιερόπλοιων αναμένεται να γίνουν το 2022 και το 2024, αντίστοιχα, ενώ τα άλλα δύο θα παραδοθούν το 2025 και το 2026, αντίστοιχα.
Φωτό: youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ