
Στο πλαίσιο του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum, η κα Θεοδώρα Ρήγα, Διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού και Μάρκετινγκ του ΟΛΠ, παρουσίασε τα επενδυτικά σχέδια, αξίας €294 εκατ., που έχει ο ΟΛΠ για την επόμενη πενταετία προκειμένου να αναβαθμίσει την υφιστάμενη υποδομή του και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά του στον κερδοφόρο κλάδο κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου.
Σημαντικό μέρος των επενδυτικών σχεδίων θα αφορά τον τομέα κρουαζιέρας της Ελλάδας. Τα επενδυτικά σχέδια περιλαμβάνουν την επέκταση του νότιου λιμένα με χωρητικότητα για τέσσερις νέες θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, άνω των 400 μέτρων, οι οποίες θα προορίζονται για πλοία νέας γενιάς. Επίσης οι επενδύσεις θα περιλαμβάνουν την ανέγερση ξενοδοχείων, εμπορικών κέντρων, εστιατορίων και άλλων βοηθητικών υπηρεσιών ούτως ώστε να καθιερωθεί το λιμάνι του Πειραιά ως κεντρικό λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η κα Ρήγα ανέφερε ότι «Οι προγραμματισμένες βελτιώσεις στις υποδομές θα ωφελήσουν συνολικά τον κλάδο της κρουαζιέρας, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στις εταιρείες κρουαζιέρας και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των επιβατών τους». Η ίδια προσέθεσε ότι «στόχος του ΟΛΠ είναι η παροχή νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τις εταιρείες κρουαζιέρας και τους επιβάτες τους που βρίσκονται στον πυρήνα του οράματος του ΟΛΠ για την προβολή ενός ολοκληρωμένου πακέτου στην κινεζική αγορά, προωθώντας έτσι την αύξηση τουριστών από την Άπω Ανατολή».
Αξίζει να αναφερθεί ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει προβλήτες συνολικού μήκους 2,8 χλμ με βύθισμα 11 μ. και 9-11 θέσεις ταυτόχρονης πρόσδεσης. Τα σχέδια επέκτασης θα προσθέσουν επιπλέον 1,65 χλμ μήκους προβλητών, ενισχύοντας περαιτέρω τη χωρητικότητα του λιμένα κατά περίπου 50%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Η Ινδία έχει αναδειχθεί σε κεντρικό «παίκτη» του παγκόσμιου εμπορίου πετρελαίου, όχι μόνο ως σημαντικός καταναλωτής αργού αλλά και ως ισχυρός εξαγωγέας προϊόντων πετρελαίου.…
Bulk carriers Έντονη ήταν η δραστηριότητα στη δευτερογενή αγορά bulk carriers κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2024.…
Μακροχρόνια συμφωνία για τη μείωση των ανθρακικών εκπομπών των θαλάσσιων μεταφορών σιδηρομεταλλεύματος υπέγραψαν οι Salzgitter Flachstahl GmbH, θυγατρική της Salzgitter AG, και Oldendorff Carriers.…
Ανακατατάξεις αναμένονται προσεχώς στη σύνθεση του παγκόσμιου στόλου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με τα containerships-«μεγαθήρια» να προσπερνούν τα Neo-Sub-Panamax πλοία. Ειδικότερα, βάσει στοιχείων της…
Με την αξιοποίηση των υδρογονανθράκων να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, η παραγωγή και η ζήτηση φυσικού αερίου στις…
Τουλάχιστον 2.000 κωδικοί προϊόντων σούπερ μάρκετ θα μειωθούν από σήμερα κατά 8%, όπως ενημέρωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολος Πεταλάς…
Διασπασμένη φαίνεται να είναι η διεθνής κοινότητα ως προς τη στήριξη των προτάσεων του IMO που συζητώνται ήδη αυτή την εβδομάδα στην MEPC ES.2…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ