
Στο πλαίσιο του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum, η κα Θεοδώρα Ρήγα, Διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού και Μάρκετινγκ του ΟΛΠ, παρουσίασε τα επενδυτικά σχέδια, αξίας €294 εκατ., που έχει ο ΟΛΠ για την επόμενη πενταετία προκειμένου να αναβαθμίσει την υφιστάμενη υποδομή του και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά του στον κερδοφόρο κλάδο κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου.
Σημαντικό μέρος των επενδυτικών σχεδίων θα αφορά τον τομέα κρουαζιέρας της Ελλάδας. Τα επενδυτικά σχέδια περιλαμβάνουν την επέκταση του νότιου λιμένα με χωρητικότητα για τέσσερις νέες θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, άνω των 400 μέτρων, οι οποίες θα προορίζονται για πλοία νέας γενιάς. Επίσης οι επενδύσεις θα περιλαμβάνουν την ανέγερση ξενοδοχείων, εμπορικών κέντρων, εστιατορίων και άλλων βοηθητικών υπηρεσιών ούτως ώστε να καθιερωθεί το λιμάνι του Πειραιά ως κεντρικό λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η κα Ρήγα ανέφερε ότι «Οι προγραμματισμένες βελτιώσεις στις υποδομές θα ωφελήσουν συνολικά τον κλάδο της κρουαζιέρας, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στις εταιρείες κρουαζιέρας και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των επιβατών τους». Η ίδια προσέθεσε ότι «στόχος του ΟΛΠ είναι η παροχή νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τις εταιρείες κρουαζιέρας και τους επιβάτες τους που βρίσκονται στον πυρήνα του οράματος του ΟΛΠ για την προβολή ενός ολοκληρωμένου πακέτου στην κινεζική αγορά, προωθώντας έτσι την αύξηση τουριστών από την Άπω Ανατολή».
Αξίζει να αναφερθεί ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει προβλήτες συνολικού μήκους 2,8 χλμ με βύθισμα 11 μ. και 9-11 θέσεις ταυτόχρονης πρόσδεσης. Τα σχέδια επέκτασης θα προσθέσουν επιπλέον 1,65 χλμ μήκους προβλητών, ενισχύοντας περαιτέρω τη χωρητικότητα του λιμένα κατά περίπου 50%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ