
Ο Michael Ippich, διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής εταιρείας «Hartmann Reederei», με έδρα την πόλη Λέερ της Κάτω Σαξονίας, με δηλώσεις του σε τοπικά μέσα ενημέρωσης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία αργά μεν, αλλά σταθερά προχωρά προς την έξοδο από την κρίση, «ακόμα και αν αυτή η διαδικασία πάρει αρκετό χρόνο, έως ότου υπάρξει σταθεροποίηση των αγορών».
Για τον ίδιο, τα μέτρα που έχει λάβει η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τα οποία αφορούν σε αλλαγές στον φόρο εισοδήματος, στις προϋποθέσεις κοινωνικής ασφάλισης και στους κανόνες επάνδρωσης των πλοίων, έχουν βοηθήσει στο να καταστεί εκ νέου ελκυστική η γερμανική σημαία και κατ’ επέκταση να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα εμπορικά πλοία που επιλέγουν να υψώσουν την γερμανική σημαία.
Οι δηλώσεις του Michael Ippich έγιναν στο πλαίσιο της τελετής εγγραφής στο γερμανικό νηολόγιο του LPG tanker «GasChem Bremen», χωρητικότητος 22.977 gt, της Hartmann Reederei, η οποία πραγματοποιήθηκε προ ολίγων ημερών. Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Hyundai Mipo και για έξι χρόνια είχε υψωμένη τη λιβεριανή σημαία.
Να σημειωθεί ότι τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση της Άγκελα Μέρκελ προς ενίσχυση της γερμανικής ναυτιλίας είναι τα εξής:
1. Να μην αποδίδεται στο κράτος αλλά να διακρατείται από τους εφοπλιστές το ποσό του φόρου εισοδήματος όσων εργάζονται σε πλοία με γερμανική σημαία,
2. Απαλλαγή των εφοπλιστών από την υποχρέωση καταβολής των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης,
3. Βελτίωση της επαγγελματικής κατάρτισης των Γερμανών ναυτικών, αλλά και
4. Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που θα επιτρέπει την πρόσληψη περισσότερων Γερμανών ως μέλη πληρώματος σε υπό γερμανική σημαία πλοία.
Φωτό: hartmann-reederei.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ