
Ο Michael Ippich, διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής εταιρείας «Hartmann Reederei», με έδρα την πόλη Λέερ της Κάτω Σαξονίας, με δηλώσεις του σε τοπικά μέσα ενημέρωσης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία αργά μεν, αλλά σταθερά προχωρά προς την έξοδο από την κρίση, «ακόμα και αν αυτή η διαδικασία πάρει αρκετό χρόνο, έως ότου υπάρξει σταθεροποίηση των αγορών».
Για τον ίδιο, τα μέτρα που έχει λάβει η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τα οποία αφορούν σε αλλαγές στον φόρο εισοδήματος, στις προϋποθέσεις κοινωνικής ασφάλισης και στους κανόνες επάνδρωσης των πλοίων, έχουν βοηθήσει στο να καταστεί εκ νέου ελκυστική η γερμανική σημαία και κατ’ επέκταση να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα εμπορικά πλοία που επιλέγουν να υψώσουν την γερμανική σημαία.
Οι δηλώσεις του Michael Ippich έγιναν στο πλαίσιο της τελετής εγγραφής στο γερμανικό νηολόγιο του LPG tanker «GasChem Bremen», χωρητικότητος 22.977 gt, της Hartmann Reederei, η οποία πραγματοποιήθηκε προ ολίγων ημερών. Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Hyundai Mipo και για έξι χρόνια είχε υψωμένη τη λιβεριανή σημαία.
Να σημειωθεί ότι τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση της Άγκελα Μέρκελ προς ενίσχυση της γερμανικής ναυτιλίας είναι τα εξής:
1. Να μην αποδίδεται στο κράτος αλλά να διακρατείται από τους εφοπλιστές το ποσό του φόρου εισοδήματος όσων εργάζονται σε πλοία με γερμανική σημαία,
2. Απαλλαγή των εφοπλιστών από την υποχρέωση καταβολής των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης,
3. Βελτίωση της επαγγελματικής κατάρτισης των Γερμανών ναυτικών, αλλά και
4. Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που θα επιτρέπει την πρόσληψη περισσότερων Γερμανών ως μέλη πληρώματος σε υπό γερμανική σημαία πλοία.
Φωτό: hartmann-reederei.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Η πρώτη πτήση της αεροπορικής εταιρίας China Southern Airlines από το Πεκίνο προσγειώθηκε χθες, Πέμπτη, στο διεθνές αεροδρόμιο Hamad International Airport στη Ντόχα σηματοδοτώντας…
Ανάπτυξη 2,1% καταγράφηκε πέρυσι στην ελληνική οικονομία, έναντι αύξησης του ΑΕΠ κατά 2,3% που είχε ανακοινωθεί στην πρώτη εκτίμηση τον Μάρτιο 2025. Με το…
Άκρως αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς πετρελαίου εμφανίζεται ο OPEC, εν μέσω ανησυχιών από διεθνείς οργανισμούς και αναλυτές για υπερπροσφορά αργού το 2026.…
Η Ρωσία προειδοποίησε στις 16 Οκτωβρίου ότι οι νέες κυρώσεις του Ηνωμένου Βασιλείου κατά των ρωσικών πετρελαϊκών κολοσσών Rosneft και Lukoil επηρεάζουν τις αγορές…
Χαμόγελα επικρατούν στον λιμένα του Λος Άντζελες, παρά την αβεβαιότητα ένεκα του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής του λιμένα, το γ΄…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ