
Πρόσφατα ανακοινώθηκε η σύναψη συμφωνίας μεταξύ της FederPetroli (Federazione Internazionale del Settore Petrolifero) και της τοπικής Συνομοσπονδίας Βιομηχάνων (Confindustria) στην πόλη Κρότωνα της Ιταλίας, για τη δημιουργία ενός νέου τερματικού σταθμού LNG στον Κρότωνα, ο οποίος θα παράγει και θα διανέμει υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Ο τερματικός αυτός σταθμός αποτελεί τον τέταρτο κατά σειρά στην Ιταλία, μετά τους τερματικούς σταθμούς στα λιμάνια της La Spezia, του Λεβάντε και της Τοσκάνης.
Η χρήση του φυσικού αερίου προορίζεται να καλύψει τις τοπικές ανάγκες των αυτοκινητοβιομηχανιών, των βιομηχανικών μονάδων παραγωγής ενέργειας καθώς και τα ποντοπόρα πλοία που θα προσεγγίζουν το λιμάνι του Κρότωνα.
Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία ενός τερματικού σταθμού όπου θα παραλαμβάνονται φορτία LNG από τις διεθνείς αγορές με σκοπό να αποθηκεύονται σε δεξαμενές για την τροφοδότηση της τοπικής αγοράς. Όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι της FederPetroli και της Confindustria, η συμφωνία αυτή είναι ιστορικής σημασίας για τις δύο μεγάλες επιχειρηματικές ενώσεις καθώς υλοποιεί την ανάπτυξη ενός μεγάλου ευρωπαϊκού σχεδίου για την προώθηση του LNG στη νότια Ιταλία καθώς και για τον περιορισμό της εξάρτησης από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με τον Michele Marsiglia, πρόεδρο της FederPetroli στην Ιταλία, στόχος της συμφωνίας είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου παροχής ενέργειας με τη συμμετοχή των τοπικών βιομηχανιών καθώς και μεγάλων ερευνητικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων. Ο ίδιος δήλωσε επίσης, ότι η Μεσόγειος θάλασσα αποτελεί μια πηγή ενέργειας στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη και η συμφωνία αυτή θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός βιομηχανικού κόμβου παγκόσμιας σημασίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ