
Πρόσφατα ανακοινώθηκε η σύναψη συμφωνίας μεταξύ της FederPetroli (Federazione Internazionale del Settore Petrolifero) και της τοπικής Συνομοσπονδίας Βιομηχάνων (Confindustria) στην πόλη Κρότωνα της Ιταλίας, για τη δημιουργία ενός νέου τερματικού σταθμού LNG στον Κρότωνα, ο οποίος θα παράγει και θα διανέμει υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Ο τερματικός αυτός σταθμός αποτελεί τον τέταρτο κατά σειρά στην Ιταλία, μετά τους τερματικούς σταθμούς στα λιμάνια της La Spezia, του Λεβάντε και της Τοσκάνης.
Η χρήση του φυσικού αερίου προορίζεται να καλύψει τις τοπικές ανάγκες των αυτοκινητοβιομηχανιών, των βιομηχανικών μονάδων παραγωγής ενέργειας καθώς και τα ποντοπόρα πλοία που θα προσεγγίζουν το λιμάνι του Κρότωνα.
Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία ενός τερματικού σταθμού όπου θα παραλαμβάνονται φορτία LNG από τις διεθνείς αγορές με σκοπό να αποθηκεύονται σε δεξαμενές για την τροφοδότηση της τοπικής αγοράς. Όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι της FederPetroli και της Confindustria, η συμφωνία αυτή είναι ιστορικής σημασίας για τις δύο μεγάλες επιχειρηματικές ενώσεις καθώς υλοποιεί την ανάπτυξη ενός μεγάλου ευρωπαϊκού σχεδίου για την προώθηση του LNG στη νότια Ιταλία καθώς και για τον περιορισμό της εξάρτησης από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με τον Michele Marsiglia, πρόεδρο της FederPetroli στην Ιταλία, στόχος της συμφωνίας είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου παροχής ενέργειας με τη συμμετοχή των τοπικών βιομηχανιών καθώς και μεγάλων ερευνητικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων. Ο ίδιος δήλωσε επίσης, ότι η Μεσόγειος θάλασσα αποτελεί μια πηγή ενέργειας στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη και η συμφωνία αυτή θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός βιομηχανικού κόμβου παγκόσμιας σημασίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ