
Το πρώτο ανοιχτό σεμινάριο του RINA Academy Hellas για το 2017 πραγματοποιήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου, στο πλοίο «SS Liberty Hellas» στο λιμάνι του Πειραιά.
Το σεμινάριο ασχολήθηκε με τις δύο σημαντικές προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο χώρος της ναυτιλίας, τον Κανονισμό Παρακολούθησης, Αναφοράς και Επαλήθευσης (MRV) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την Διεθνή Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του Θαλασσίου ‘Ερματος και των Ιζημάτων (BWM Convention), του IMO.
Κεντρικό θέμα αποτέλεσε κυρίως η διαδικασία εφαρμογής των κανονισμών αυτών, τονίζοντας παράλληλα σημαντικά πρακτικά θέματα από την μεριά του Νηογνώμονα.
Η πρώτη παρουσίαση έγινε από τον κ.Γιώργο Πλευράκη, Business Development Manager του RINA Hellas, και επικεντρώθηκε στα αναπτυξιακά βήματα του Πλάνου Παρακολούθησης και στις υπηρεσίες επαλήθευσης τις οποίες προσφέρει ο RINA.
Ο κ. Alessandro Pescetto, Sector Manager Innovation του RINA Services, στην παρουσίασή του περιέγραψε τις λύσεις και τα εργαλεία τα οποία αναπτύχθηκαν από τον Νηογνώμονα για την παρακολούθηση και την υποβολή αναφορών σχετικά με τις εκπομπές των πλοίων. Ο κ. Pescetto αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο Smart DSS, ένα εργαλείο το οποίο αποτελεί μέρος της πλατφόρμας λογισμικού του RINA για την ενεργειακή απόδοση (InfoShipEGO). Το συγκεκριμένο εργαλείο προσφέρεται και σαν ξεχωριστό λογισμικό για την συλλογή, επεξεργασία και παράδοση των αναφορών των εκπομπών. Ακόμη, είναι σε θέση να διαχειρίζεται τόσο χειροκίνητες όσο και αυτόματες εισόδους δεδομένων για να καλύψει τις πιθανές ελλείψεις σε δεδομένα όσον αφορά την συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του EU MRV.
Η παρουσίαση τέλος του κ.Μιχάλη Μαρκογιάννη, Manager του Plan Approval & Technical Support Centre του RINA Hellas, είχε να κάνει με τον ρόλο του Νηογνώμονα όσον αφορά την εφαρμογή της BWM Convention εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι του plan approval, της ανάθεσης και σε θέματα ελέγχου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ