
Η υπουργός Οικονομικών, της Βρετανίας Jane Ellison προήδρευσε πρόσφατα σε συνάντηση στρογγυλής τραπέζης με τους επικεφαλής της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Βρετανίας, προκειμένου να συζητήσει το πλαίσιο των νέων ευκαιριών και δυνατοτήτων για τις εταιρίες του ευρύτερου ναυτιλιακού επιχειρείν, ειδικά μετά την αποχώρηση της χώρας από την ΕΕ.
Εκπρόσωποι από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο συμπεριλαμβανομένων όλων των φορέων για την ποντοπόρο ναυτιλία, τα λιμάνια, τη ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, τη θαλάσσια αναψυχή και τις επιχειρηματικές υπηρεσίες που σχετίζονται με τη ναυτιλία συζήτησαν με την υπουργό για τις νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη, ειδικά μετά την έξοδο από την ΕΕ.
Μετά τη δημοσίευση της μελέτης για τη θαλάσσια ανάπτυξη, ο ευρύτερος ναυτιλιακός συντονίζεται από τη Μaritime UK, μια νέα οργάνωση- ομπρέλα, η οποία αντιπροσωπεύει συλλογικά μια βιομηχανία αξίας £ 22 δις για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, υποστηρίζοντας πάνω από 500.000 θέσεις εργασίας.
H στήριξη της απασχόλησης, η προώθηση της καινοτομίας και η δυνατότητα ανάπτυξης του εμπορίου αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της πολιτικής της Downing Street. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται πλέον και στα οφέλη της εκμετάλλευσης των παράκτιων και εσωτερικών πλωτών μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο θαλάσσιος τουρισμός.
Οι συζητήσεις μεταξύ της βιομηχανίας και της κυβέρνησης επικεντρώνεται στην πεποίθηση ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ελκυστικό και ανταγωνιστικό για τις επιχειρήσεις και ένας κόμβος συνάντησης και συνδιαλλαγής για την παγκόσμια ναυτιλιακή επιχειρηματικότητα.
Οι ηγέτες της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Βρετανίας συζήτησαν τρόπους για την αύξηση του αριθμού των Βρετανών ναυτικών, τα συστήματα με τα οποία εκπαιδεύονται και ανακοίνωσε μια μελέτη για τον οικονομικό αντίκτυπο του Φόρου Χωρητικότητας για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ