
Πραγματοποιήθηκε, στο Yacht Club στον Πειραιά, η 26η συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas για το έτος 2016. Πριν την έναρξη των εργασιών της Τεχνικής Επιτροπής οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις στον χώρο της ναυτιλίας.
Η συνάντηση ξεκίνησε με την παρουσίαση των νέων μελών, η οποία έγινε από τον αντιπρόεδρο της Επιτροπής τον κ. Αντώνη Φαράκλα, διευθύνοντα σύμβουλο της Chartworld Shipping Corp., ενώ ο γραμματέας της Επιτροπής κ. Αναστάσιος Αγγελόπουλος, Marine Chief Executive για Ελλάδα και Κύπρο, καλωσόρισε τα μέλη της Επιτροπής.
Οι τεχνικές παρουσιάσεις ξεκίνησαν με τον κ. Ιωάννη Κούγιου. Ο τίτλος της παρουσίασης του κ. Κούγιου ήταν: «EU-MRV Implementation (Monitoring, Reporting and Verification)».
Το Bureau Veritas θα λειτουργήσει ως διαπιστευμένος Marine EU MRV Verifier και θα αναλάβει την εκτέλεση των ακόλουθων δραστηριοτήτων:
· Εξέταση και έγκριση των Marine EU-MRV Monitoring Plans,
· Αξιολόγηση των Maritime EU-MRV Monitoring Reports, και
· Έκδοση του Document of Compliance.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε από τον κ. Γεώργιο Ανδρεάδη, Marine Center Manager, και μία νέα εφαρμογή (application) για κινητά: το «My Veristar». Πρόκειται για μία all-in-one εφαρμογή, για τους επαγγελματίες της ναυτιλίας, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση του στόλου τους, δίνοντάς τους την δυνατότητα να παραμένουν πάντοτε ενήμεροι για τα πλοία τους. Να σημειωθεί, ότι η εν λόγω εφαρμογή παρέχεται δωρεάν και είναι εύκολο να κατεβεί τόσο σε έξυπνα κινητά με λειτουργικό σύστημα iOS όσο και με Android.
Η τεχνική συνάντηση έκλεισε με την παρουσίαση που έκανε ο Δρ. Ιωάννης Κοκαράκης, Αντιπρόεδρος του Bureau Veritas υπεύθυνος για την Τεχνολογία και την Επιχειρηματική Ανάπτυξη σε Ελλάδα, Μαύρη Θάλασσα και Μέση Ανατολή. Η παρουσίαση του κ. Κοκαράκη είχε τίτλο: «Ballast Water Management – Challenges and Updates». Μία παρουσίαση ιδιαιτέρως σημαντική με δεδομένο ότι πλησιάζει σύντομα η ώρα που θα τεθεί σε εφαρμογή η Διεθνής Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του έρματος και ιζημάτων του πλοίου. Επίσης, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις από τον ΙΜΟ καθώς και οι τρόποι για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τα οριζόμενα στη Σύμβαση.




ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ