
Πραγματοποιήθηκε, στο Yacht Club στον Πειραιά, η 26η συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas για το έτος 2016. Πριν την έναρξη των εργασιών της Τεχνικής Επιτροπής οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις στον χώρο της ναυτιλίας.
Η συνάντηση ξεκίνησε με την παρουσίαση των νέων μελών, η οποία έγινε από τον αντιπρόεδρο της Επιτροπής τον κ. Αντώνη Φαράκλα, διευθύνοντα σύμβουλο της Chartworld Shipping Corp., ενώ ο γραμματέας της Επιτροπής κ. Αναστάσιος Αγγελόπουλος, Marine Chief Executive για Ελλάδα και Κύπρο, καλωσόρισε τα μέλη της Επιτροπής.
Οι τεχνικές παρουσιάσεις ξεκίνησαν με τον κ. Ιωάννη Κούγιου. Ο τίτλος της παρουσίασης του κ. Κούγιου ήταν: «EU-MRV Implementation (Monitoring, Reporting and Verification)».
Το Bureau Veritas θα λειτουργήσει ως διαπιστευμένος Marine EU MRV Verifier και θα αναλάβει την εκτέλεση των ακόλουθων δραστηριοτήτων:
· Εξέταση και έγκριση των Marine EU-MRV Monitoring Plans,
· Αξιολόγηση των Maritime EU-MRV Monitoring Reports, και
· Έκδοση του Document of Compliance.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε από τον κ. Γεώργιο Ανδρεάδη, Marine Center Manager, και μία νέα εφαρμογή (application) για κινητά: το «My Veristar». Πρόκειται για μία all-in-one εφαρμογή, για τους επαγγελματίες της ναυτιλίας, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση του στόλου τους, δίνοντάς τους την δυνατότητα να παραμένουν πάντοτε ενήμεροι για τα πλοία τους. Να σημειωθεί, ότι η εν λόγω εφαρμογή παρέχεται δωρεάν και είναι εύκολο να κατεβεί τόσο σε έξυπνα κινητά με λειτουργικό σύστημα iOS όσο και με Android.
Η τεχνική συνάντηση έκλεισε με την παρουσίαση που έκανε ο Δρ. Ιωάννης Κοκαράκης, Αντιπρόεδρος του Bureau Veritas υπεύθυνος για την Τεχνολογία και την Επιχειρηματική Ανάπτυξη σε Ελλάδα, Μαύρη Θάλασσα και Μέση Ανατολή. Η παρουσίαση του κ. Κοκαράκη είχε τίτλο: «Ballast Water Management – Challenges and Updates». Μία παρουσίαση ιδιαιτέρως σημαντική με δεδομένο ότι πλησιάζει σύντομα η ώρα που θα τεθεί σε εφαρμογή η Διεθνής Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του έρματος και ιζημάτων του πλοίου. Επίσης, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις από τον ΙΜΟ καθώς και οι τρόποι για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τα οριζόμενα στη Σύμβαση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ