
Η εταιρεία TSAKOS ENERGY NAVIGATION LTD (TEN LTD) ανακοίνωσε την παράδοση και μίσθωση δύο νέων πλοίων, του LNG carrier “Maria Energy” και του Aframax tanker “Leontios H”, αναμένοντας ακαθάριστα έσοδα από την εκμετάλλευση των δύο πλοίων που ξεπερνούν τα $170 εκατ.
Αναλυτικότερα, το “Maria Energy”, χωρητικότητας 174.000 cbm, κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, ενώ το “Leontios H” κατασκευάστηκε από την Daewoo Mangalia Heavy Industries.
Για το “Leontios H” συμφωνήθηκε η μακροχρόνια μίσθωσή του από μισθωτή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με την συμφωνία να αποτιμάται σε πάνω από $100 εκατ. Πρόκειται για το τρίτο από τα εννέα συνολικά νεότευκτα Aframax tankers για τα οποία υπάρχει συμφωνία μακροχρόνιας μίσθωσης με αυξανόμενους ναύλους.
Αντίστοιχα, για το “Maria Energy” η συμφωνία ισχύει με ελάχιστο τους 18 μήνες και μέγιστο τα τρία χρόνια, με έσοδα που θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα $70 εκατ. με πλήρη άσκηση των δικαιωμάτων. Με την έναρξη της συμφωνίας, τα δύο LNG carriers της εταιρείας, το “Neo Energy” και το “Maria Energy” θα έχουν μισθωθεί για μεσοπρόθεσμα χρονικά διαστήματα.
Σε δηλώσεις που έκανε σχετικά ο COO της ΤΕΝ LTD, κ. Γεώργιος Σαρόγλου ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς που υποδεχόμαστε το νεότευκτο LNG στον στόλο μας. Με την παράδοση και μίσθωση του “Maria Energy” παράλληλα με το “Neo Energy”, ολοκληρώθηκε επιτυχημένα η 1η φάση που αφορά πλοία LNG και μπορούμε τώρα να εξυπηρετήσουμε πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές μας. Επιπλέον, με την παράδοση του Aframax “Leontios H’, βρισκόμαστε πλέον στο μέσο των παραδόσεων αναμένοντας συνολικά 15 νεότευκτα δεξαμενόπλοια. Εντός του επόμενου 15μήνου περιμένουμε να μας παραδοθούν άλλα 8 δεξαμενόπλοια, εισφέροντας έσοδα τουλάχιστον $720 εκατ. σε προσυμφωνημένους ναύλους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, τα συνολικά αναμενόμενα έσοδα να φτάσουν το $1,5 δις. παγιώνοντας τη θέση της ΤΕΝ LTD και ενισχύοντας σημαντικά την άμεση ρευστότητα της εταιρείας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ