
Η εταιρεία TSAKOS ENERGY NAVIGATION LTD (TEN LTD) ανακοίνωσε την παράδοση και μίσθωση δύο νέων πλοίων, του LNG carrier “Maria Energy” και του Aframax tanker “Leontios H”, αναμένοντας ακαθάριστα έσοδα από την εκμετάλλευση των δύο πλοίων που ξεπερνούν τα $170 εκατ.
Αναλυτικότερα, το “Maria Energy”, χωρητικότητας 174.000 cbm, κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, ενώ το “Leontios H” κατασκευάστηκε από την Daewoo Mangalia Heavy Industries.
Για το “Leontios H” συμφωνήθηκε η μακροχρόνια μίσθωσή του από μισθωτή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με την συμφωνία να αποτιμάται σε πάνω από $100 εκατ. Πρόκειται για το τρίτο από τα εννέα συνολικά νεότευκτα Aframax tankers για τα οποία υπάρχει συμφωνία μακροχρόνιας μίσθωσης με αυξανόμενους ναύλους.
Αντίστοιχα, για το “Maria Energy” η συμφωνία ισχύει με ελάχιστο τους 18 μήνες και μέγιστο τα τρία χρόνια, με έσοδα που θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα $70 εκατ. με πλήρη άσκηση των δικαιωμάτων. Με την έναρξη της συμφωνίας, τα δύο LNG carriers της εταιρείας, το “Neo Energy” και το “Maria Energy” θα έχουν μισθωθεί για μεσοπρόθεσμα χρονικά διαστήματα.
Σε δηλώσεις που έκανε σχετικά ο COO της ΤΕΝ LTD, κ. Γεώργιος Σαρόγλου ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς που υποδεχόμαστε το νεότευκτο LNG στον στόλο μας. Με την παράδοση και μίσθωση του “Maria Energy” παράλληλα με το “Neo Energy”, ολοκληρώθηκε επιτυχημένα η 1η φάση που αφορά πλοία LNG και μπορούμε τώρα να εξυπηρετήσουμε πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές μας. Επιπλέον, με την παράδοση του Aframax “Leontios H’, βρισκόμαστε πλέον στο μέσο των παραδόσεων αναμένοντας συνολικά 15 νεότευκτα δεξαμενόπλοια. Εντός του επόμενου 15μήνου περιμένουμε να μας παραδοθούν άλλα 8 δεξαμενόπλοια, εισφέροντας έσοδα τουλάχιστον $720 εκατ. σε προσυμφωνημένους ναύλους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, τα συνολικά αναμενόμενα έσοδα να φτάσουν το $1,5 δις. παγιώνοντας τη θέση της ΤΕΝ LTD και ενισχύοντας σημαντικά την άμεση ρευστότητα της εταιρείας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ