
Το κρουαζιερόπλοιο «Genting Dream», που κατασκευάστηκε από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ της Κάτω Σαξονίας, παραδόθηκε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στην ασιατική εταιρεία Dream Cruises στο λιμάνι του Μπρεμερχάφεν. Το «Genting Dream» είναι το πρώτο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο που κατασκεύασαν τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft και το οποίο έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να ικανοποιεί πλήρως όλες τις ανάγκες των Ασιατών και κυρίως των Κινέζων επιβατών κρουαζιέρας.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 335 και πλάτος 39,7 μέτρα. Διαθέτει 1.674 καμπίνες με το 75% εξ αυτών να είναι εξωτερικές, ενώ οι περισσότερες διαθέτουν και ιδιωτικό μπαλκόνι. Επιπλέον, το «Genting Dream» διαθέτει 142 σουίτες, των οποίων οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε μία αποκλειστική VIP περιοχή, με ένα μεγάλο σπα, ιδιωτική πισίνα καθώς και γυμναστήριο.
Στις καμπίνες του πλοίου μπορούν να φιλοξενηθούν συνολικά 4.500 επιβάτες, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 23 κόμβων.
Στο «Genting Dream» οι επιβάτες θα αισθάνονται πιο ασφαλείς, από ιατρικής άποψης, καθώς θα διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας ιατρικό εξοπλισμό, ακόμα και μαγνητικό τομογράφο.
Το «Genting Dream» θα προσφέρει κρουαζιέρες 3ήμερες, 6ήμερες και 8ήμερες σε Ασία και Ειρηνικό Ωκεανό, ενώ θα επισκέπτεται λιμάνια σε Βιετνάμ και Κίνα, με το Χονγκ Κονγκ να αποτελεί home port του κρουαζιερόπλοιου.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το πρώτο διαφημιστικό για το νέο κρουαζιερόπλοιο της Dream Cruises. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=vfrpDj6j_Dc
Φωτό: Dream Cruises/YouTube Channel
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ