
Η Τibet Airlines, η μοναδική αεροπορική εταιρεία διεθνών προδιαγραφών με έδρα τη Λάσα του Θιβέτ, παρέλαβε το πρώτο αεροσκάφος ευρείας ατράκτου του στόλου της. Το αεροσκάφος A330-200, το οποίο είναι και το πρώτο της σειράς που εγγράφεται σε νηολόγιο της Κίνα, επιτρέπει στην εταιρεία να εκτελεί πτήσεις κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες σε αεροδρόμια με μεγάλο υψόμετρο, όπου οι συνθήκες απογείωσης είναι ιδιαίτερες και συχνά απρόβλεπτες.
Το αεροσκάφος θα προσφέρει θέσεις τριών κατηγοριών (12 business class, 32 premium economy, 235 economy) και θα επιτρέψει για πρώτη φορά την ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας σε διεθνείς προορισμούς από τη Λάσα.
Ο κ. Bai Weisan, πρόεδρος της Τibet Airlines, με αφορμή την παραλαβή του νέου αεροσκάφους δήλωσε ότι «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το πρώτο ευρείας ατράκτου αεροσκάφος μας -ένα ενισχυμένο A330 από την Airbus- και είμαστε βέβαιοι για τις εξαιρετικές επιδόσεις του σε μεγάλο υψόμετρο. Το Α330 θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε σε διεθνή δρομολόγια, χάρη στην ευελιξία, την άνεση και την αποτελεσματικότητά του. Με το A330, ανυπομονούμε να υποδεχθούμε περισσότερους επιβάτες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι θέλουμε να επισκεφθούν το Θιβέτ».
Η εταιρεία ήδη διαθέτει 14 αεροσκάφη Airbus 319 και 2 αεροσκάφη Α320 και συνδέει τη Λάσα με το Πεκίνο, τη Σαγκάη και άλλες 20 πόλεις της Κίνας.
Η πρώτη διεθνής πτήση της προς την Ταϊλάνδη εγκαινιάζεται τον προσεχή Ιούλιο. Εντός του 2016 η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει πτήσεις προς την Ινδία καθώς και σε προορισμούς στην Βόρεια Ευρώπη.
Είναι πασιφανές ότι το Πεκίνο επιθυμεί να «εισάγει» για πρώτη φορά το Θιβέτ στον διεθνή τουριστικό χάρτη και προσβλέπει στο άνοιγμα της τουριστικής αγοράς προς τη Λάσα, την ιερή πόλη που παρέμεινε για πολλές δεκαετίες αποκομμένη από τον υπόλοιπο κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ