
Με αφορμή τα εγκαίνια της νέας Διώρυγας του Παναμά, η Maersk Line ανακοίνωσε ότι είναι πολύ πιθανό να κάνει αυξημένη χρήση της νέας διώρυγας, αξιοποιώντας μεγαλύτερα πλοία της σε νέα δρομολόγια που θα διεξάγονται μέσω της τελευταίας.
Ως ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Διώρυγας του Παναμά η Maersk Line χαιρέτισε την επέκτασή της και τα πλεονεκτήματα που αυτή συνεπάγεται για το παγκόσμιο εμπόριο.
Με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις, μέσα στο 2016 αναμένονται περισσότερες από 400 διελεύσεις πλοίων της Maersk Line από την διώρυγα, μεταφέροντας περισσότερα από 400.000 εμπορευματοκιβώτια. Τα έσοδα για την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά από τις διελεύσεις των πλοίων της Maersk Line για το 2016 υπολογίζονται σε περισσότερα από $100 εκατ.
Ο Søren Toft, ο Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής της Maersk Line, σημείωσε ότι «Σαν ένας μακροχρόνιος πελάτης, η Maersk Line χαιρετίζει την επέκταση της Διώρυγας του Παναμά. Ανυπομονούμε να δούμε τα μεγαλύτερα πλοία μας να περνούν μέσα από τους νέους υδατοφράκτες. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μία πολύ θετική εξέλιξη για το εμπόριο, για τον Παναμά αλλά και για την ευρύτερη περιοχή, καθώς βεβαίως και για τις ναυτιλιακές εταιρείες τα πλοία των οποίων διαπλέουν καθημερινά αυτόν τον υδάτινο διάδρομο».
Από την πλευρά του, ο Anders Boenaes, Επικεφαλής του Δικτύου της Maersk Line, τονίζει ότι «η επέκταση μάς δίνει περισσότερες επιλογές, κυρίως σε ό,τι αφορά τα δρομολόγιά μας μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής, αλλά και σε ό,τι αφορά αυτά μεταξύ Ασίας και ανατολικής ακτής των ΗΠΑ».
Να σημειωθεί, ότι το πρώτο πλοίο της Maersk που πραγματοποίησε ποτέ διέλευση της Διώρυγας του Παναμά ήταν το «Anna Maersk», τον Ιούνιο του 1917, πριν δηλαδή από 99 χρόνια.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ