
Με αφορμή τα εγκαίνια της νέας Διώρυγας του Παναμά, η Maersk Line ανακοίνωσε ότι είναι πολύ πιθανό να κάνει αυξημένη χρήση της νέας διώρυγας, αξιοποιώντας μεγαλύτερα πλοία της σε νέα δρομολόγια που θα διεξάγονται μέσω της τελευταίας.
Ως ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Διώρυγας του Παναμά η Maersk Line χαιρέτισε την επέκτασή της και τα πλεονεκτήματα που αυτή συνεπάγεται για το παγκόσμιο εμπόριο.
Με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις, μέσα στο 2016 αναμένονται περισσότερες από 400 διελεύσεις πλοίων της Maersk Line από την διώρυγα, μεταφέροντας περισσότερα από 400.000 εμπορευματοκιβώτια. Τα έσοδα για την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά από τις διελεύσεις των πλοίων της Maersk Line για το 2016 υπολογίζονται σε περισσότερα από $100 εκατ.
Ο Søren Toft, ο Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής της Maersk Line, σημείωσε ότι «Σαν ένας μακροχρόνιος πελάτης, η Maersk Line χαιρετίζει την επέκταση της Διώρυγας του Παναμά. Ανυπομονούμε να δούμε τα μεγαλύτερα πλοία μας να περνούν μέσα από τους νέους υδατοφράκτες. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μία πολύ θετική εξέλιξη για το εμπόριο, για τον Παναμά αλλά και για την ευρύτερη περιοχή, καθώς βεβαίως και για τις ναυτιλιακές εταιρείες τα πλοία των οποίων διαπλέουν καθημερινά αυτόν τον υδάτινο διάδρομο».
Από την πλευρά του, ο Anders Boenaes, Επικεφαλής του Δικτύου της Maersk Line, τονίζει ότι «η επέκταση μάς δίνει περισσότερες επιλογές, κυρίως σε ό,τι αφορά τα δρομολόγιά μας μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής, αλλά και σε ό,τι αφορά αυτά μεταξύ Ασίας και ανατολικής ακτής των ΗΠΑ».
Να σημειωθεί, ότι το πρώτο πλοίο της Maersk που πραγματοποίησε ποτέ διέλευση της Διώρυγας του Παναμά ήταν το «Anna Maersk», τον Ιούνιο του 1917, πριν δηλαδή από 99 χρόνια.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ