
Πραγματοποιήθηκε στις 10 Ιουνίου 2015 η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΟΛΘ Α.Ε. στην Αποθήκη Δ’ στην Α’ Προβλήτα του λιμένος με την εκπροσώπηση του 79,9% των κατόχων του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της εταιρεία. Οι σημαντικότερες αποφάσεις που επικυρώθηκαν αφορούσαν:
α) την διάθεση ετήσιων κερδών και τη διανομή μερίσματος ανερχομένου στο ποσό των 0,58 ευρώ ανά μετοχή και μετά την παρακράτηση φόρου ποσοστού 10% το καθαρό πληρωτέο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται τελικά σε 0,522 ευρώ. Η αποκοπή του μερίσματος θα πραγματοποιηθεί την 18.07.2016, με ημερομηνία δικαιούχων μερίσματος την 19.07.2016 και ημερομηνία πληρωμής του μερίσματος την 22.07.2016.
β) Έγκριση δαπανών για: 1) την εκπόνηση των μελετών που αφορούν την ολοκλήρωση του έργου «Κάθετος άξονας 56 Εγνατίας Οδού: Ολοκλήρωση εργασιών σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό» μέχρι του ποσού των 400.000€ όταν αυτές συμβασιοποιηθούν 2) την πληρωμή της δαπάνης για τη διαχείριση των μελετών από την εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» ύψους 10% επί της αμοιβής των μελετών και 3) την ανακατασκευή του κτηρίου του Απεντομωτηρίου για τη δημιουργία Υποδομών Φυτό-υγειονομικών Ελέγχων στον Λιμένα Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διασφαλιστεί η διαπίστευση του ΟΛΘ ως Designated Port Entry και να εξασφαλιστεί με τον βέλτιστο τρόπο η δημόσια υγεία.
γ) την εκλογή των κ.κ. Άγγελου Βλάχου, Παναγιώτη Καρδαρά, και Δημήτριου Μπίκα, ως μη εκτελεστικά μέλη (αποφάσεις Δ.Σ. 6278/01.07.2015 και 6378/23.10.2015) σε αντικατάσταση των παραιτηθέντων κ.κ. Αλέξανδρου Χλωρού, Αναστάσιου Κανταρά και Γεωργίου Λαζαρίδη. Επίσης στην ίδια συνεδρίαση επικυρώθηκε ο ορισμός του κ. Κωνσταντίνου Καρούλη – (εκπροσώπου της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής) ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ