
Η Αυστρία και η Ολλανδία έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε δύο σημαντικούς εμπορικούς εταίρους, με τον λιμένα του Ρότερνταμ να αποτελεί κομβικό λιμάνι για την εισαγωγή και εξαγωγή εμπορευμάτων προς και από την Αυστρία. Όμως, μολονότι ο λιμένας του Ρότερνταμ έχει πολλά να προσφέρει στην αυστριακή οικονομία και η σημασία του είναι σαφώς μεγάλη, εν τούτοις έχει να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από τους λιμένες του Αμβούργου στην Βόρεια Θάλασσα (Γερμανία) και του Κόπερ στην Αδριατική (Σλοβενία).
Στην προσπάθεια της Ολλανδίας να ενισχύσει τους εμπορικούς δεσμούς του Ρότερνταμ με την Αυστρία σημαντικός είναι ο ρόλος που καλείται να διαδραματίσει ο πρεσβευτής της χώρας στην Βιέννη, Marco Hennis. Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα με πρωτοβουλία του κ. Hennis διοργανώθηκε επίσκεψη εκπροσώπων του λιμένα του Ρότερνταμ στην Βιέννη, ενώ εκπρόσωποι ολλανδικών εταιρειών διαμεταφοράς και logistics επισκέφτηκαν και τον εμπορευματικό σταθμό στον ποτάμιο λιμένα του Λιντς στον Δούναβη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η διακίνηση εμπορευμάτων μεταξύ Άμστερνταμ, Ρότερνταμ, Αμβέρσας, από τη μία, και του Λιντς από την άλλη μέσω της ποτάμιας οδού αγγίζει τους περίπου 4.000.000 τόνους ετησίως, με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να αφορά σε εισαγωγές αγαθών προς την Αυστρία.
Να σημειωθεί ότι τα κύρια εξαγωγικά προϊόντα της Αυστρίας είναι ο σίδηρος, ο χάλυβας, τα είδη ένδυσης, τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα μηχανήματα, η ηλεκτρική ενέργεια, το ξύλο, τα βοοειδή και το χαρτί, ενώ οι αυστριακές εισαγωγές επικεντρώνονται σε μηχανήματα και εργαλεία, οχήματα, τρόφιμα, ορυκτά καύσιμα, και διάφορες πρώτες ύλες.
Φωτό: www.linzag.at
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ