
Η Islamic Republic of Iran Shipping Lines (IRISL) ξεκίνησε και πάλι δρομολόγια στη γραμμή Περσικός Κόλπος-Βόρεια Ευρώπη. Το πλοίο “Azargoun” προσέγγισε το λιμάνι του Αμβούργου στις 17 Μαρτίου, ενεργοποιώντας εκ νέου την γραμμή “European Container Line-ECL” της IRISL, η οποία είχε σταματήσει στα μέσα του 2010 ως αποτέλεσμα των κυρώσεων που είχαν ληφθεί από Η.Π.Α. και Ε.Ε. εναντίον του Ιράν.
Η γραμμή θα εξυπηρετείται από πλοία χωρητικότητας 2.500 TEU και τα λιμάνια που θα προσεγγίζουν είναι το Αμβούργο, η Αμβέρσα, η Γένοβα, η Κωνσταντινούπολη, το Port Said και το Bandar Abbas.
Οι κυρώσεις που είχαν ληφθεί οδήγησαν την χώρα του Κόλπου σε έλλειψη προϊόντων (ενδιάμεσων και τελικών) που σχετίζονται με τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, πετρελαίου, ενέργειας κ.α. Η πρόσφατη άρση των κυρώσεων συνεπάγεται αυξημένη ζήτηση για αυτά τα προϊόντα και ιδιαίτερα η Γερμανία και οι βιομηχανίες της βλέπουν μία σημαντική ευκαιρία για αύξηση των δραστηριοτήτων τους.
Η Γερμανία αποτελεί παραδοσιακά τον μεγαλύτερο εμπορικό εταίρο του Ιράν από τις χώρες της Δύσης, ενώ και στο Αμβούργο υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν από Ιρανούς μετανάστες και ως εκ τούτου υπήρχε πάντοτε μία εμπορική σχέση με το Ιράν. πριν την επιβολή των περιορισμών. Οι κύριες εισαγωγές του Ιράν από το λιμάνι του Αμβούργου ήταν λιπάσματα, μηχανήματα, και τρόφιμα, ενώ οι εξαγωγές του Ιράν προς την Γερμανία που εξυπηρετούνταν μέσω του λιμένα του Αμβούργου περιελάμβαναν κυρίως, φρέσκα και κονσερβοποιημένα φρούτα, υφάσματα, ελαστικά και διάφορα τρόφιμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ