
Η Islamic Republic of Iran Shipping Lines (IRISL) ξεκίνησε και πάλι δρομολόγια στη γραμμή Περσικός Κόλπος-Βόρεια Ευρώπη. Το πλοίο “Azargoun” προσέγγισε το λιμάνι του Αμβούργου στις 17 Μαρτίου, ενεργοποιώντας εκ νέου την γραμμή “European Container Line-ECL” της IRISL, η οποία είχε σταματήσει στα μέσα του 2010 ως αποτέλεσμα των κυρώσεων που είχαν ληφθεί από Η.Π.Α. και Ε.Ε. εναντίον του Ιράν.
Η γραμμή θα εξυπηρετείται από πλοία χωρητικότητας 2.500 TEU και τα λιμάνια που θα προσεγγίζουν είναι το Αμβούργο, η Αμβέρσα, η Γένοβα, η Κωνσταντινούπολη, το Port Said και το Bandar Abbas.
Οι κυρώσεις που είχαν ληφθεί οδήγησαν την χώρα του Κόλπου σε έλλειψη προϊόντων (ενδιάμεσων και τελικών) που σχετίζονται με τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, πετρελαίου, ενέργειας κ.α. Η πρόσφατη άρση των κυρώσεων συνεπάγεται αυξημένη ζήτηση για αυτά τα προϊόντα και ιδιαίτερα η Γερμανία και οι βιομηχανίες της βλέπουν μία σημαντική ευκαιρία για αύξηση των δραστηριοτήτων τους.
Η Γερμανία αποτελεί παραδοσιακά τον μεγαλύτερο εμπορικό εταίρο του Ιράν από τις χώρες της Δύσης, ενώ και στο Αμβούργο υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν από Ιρανούς μετανάστες και ως εκ τούτου υπήρχε πάντοτε μία εμπορική σχέση με το Ιράν. πριν την επιβολή των περιορισμών. Οι κύριες εισαγωγές του Ιράν από το λιμάνι του Αμβούργου ήταν λιπάσματα, μηχανήματα, και τρόφιμα, ενώ οι εξαγωγές του Ιράν προς την Γερμανία που εξυπηρετούνταν μέσω του λιμένα του Αμβούργου περιελάμβαναν κυρίως, φρέσκα και κονσερβοποιημένα φρούτα, υφάσματα, ελαστικά και διάφορα τρόφιμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ