
Hodeidah: ο λιμένας λειτουργεί κανονικά από τις 27 Αυγούστου.
Saleef: ο λιμένας του Saleef έχει επανέλθει σε κανονική λειτουργία από τις 22 Αυγούστου.
Mokha: στις 11 Σεπτεμβρίου και ο λιμένας της Mokha επέστρεψε σε κανονική λειτουργία.
Ras Isa port: Το FSO Safer Marine Terminal παραμένει κλειστό από τις 21 Ιουνίου 2015 και δεν επιτρέπεται η είσοδος σε πλοία εκτός και αν έχει υπογραφεί συμφωνητικό μεταξύ του αγοραστή των φορτίων και της κυβέρνησης της Υεμένης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από την είσοδο στα χωρικά ύδατα της Υεμένης, οι πλοίαρχοι πρέπει να λάβουν ειδική άδεια από το υπουργείο Μεταφορών της χώρας, μέσω του πράκτορα ή των παραληπτών των φορτίων.
Ειδικότερα, θα πρέπει να αποσταλεί η ειδική φόρμα άδειας στην ηλεκτρονική διεύθυνση Yemen.transport@gmail.com, ενώ οι πλοίαρχοι θα πρέπει με συνεχείς υπενθυμίσεις προς το υπουργείο Μεταφορών της Υεμένης να επιμένουν στην παραλαβή της άδειας. Στη συνέχεια, όταν το πλοίο φθάσει στο στενό Bab Al-Mandab, οι πλοίαρχοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το Πολεμικό Ναυτικό της Σαουδικής Αραβίας (δίαυλος VHF 16), για να καθοριστεί θέση αγκυροβολίου και να διεξαχθεί η τελική επιθεώρηση.
Η επιθεώρηση, η οποία αφορά το φορτίο και τα πιστοποιητικά που το συνοδεύουν, δεν εμπλέκει καθόλου το πλήρωμα παρά μόνο τον πλοίαρχο. Εάν κριθεί επιτυχής τότε το πλοίο πρέπει να επικοινωνήσει εκ νέου στο δίαυλο VHF 14/16 με την Αρχή του Λιμένος, η οποία θα του καθορίσει νέα θέση αγκυροβολίου μέχρι να εισέλθει τελικώς στο λιμένα.
Να σημειωθεί ότι ορισμένα πλοία μετά από επιθεώρηση του Π.Ν. της Σαουδικής Αραβίας δεν έλαβαν άδεια εισόδου στα χωρικά ύδατα της Υεμένης και κρατήθηκαν από τις αρχές της τελευταίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ