
Συγκρατημένα… απαισιόδοξος εμφανίστηκε σε δημόσια ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του North of England P& I Club Pratap Shirke . Oι παρατεταμένα απρόβλεπτες αγορές και τα αυξανόμενα claims, κατά τον κ. Pratap Shirke, αντανακλούν τη δύσκολη συγκυρία που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία διεθνώς.
Οι πλοιοκτήτες σύμφωνα με τον πρόεδρο του Club συνεχίζουν να επιχειρούν σε απρόβλεπτες αγορές της ναυτιλίας ενώ το οικονομικό κλίμα παρουσιάζει μικρά σημάδια βελτίωσης ενώ ο τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια μουδιασμένης2 αγοράς διαφαίνεται καθώς η υπερπροσφορά τονάζ εξακολουθεί να αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Ο κ. Shirke τόνισε επίσης ότι τα μέλη του North of England αντιμετώπισαν φέτος ένα ασυνήθιστα υψηλό επίπεδο υπέρογκων claims. Kατά τη διάρκεια του έτους 2014/15, o σημαντικός αριθμός υψηλών απαιτήσεων- άνω των US $ 1 εκατομμύριων- ήταν μεν απρόσμενος, αλλά αποτελεί ένα σχετικά σύνηθες περιοδικό φαινόμενο για τα περισσότερα ισχυρά Clubs που αποτελούν μέλη του International Group.
O κ. Shirke επισημαίνει ότι οι νέες διεθνείς νομοθεσίες θα συμβάλλουν στην αυξητική τάση ολοένα και πιο ‘ακριβών’ claims. Oι νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες όπως, η Διεθνής Σύμβαση του Ναϊρόμπι για την ανέλκυση ναυαγίων του 2007 που τέθηκε πρόσφατα σε ισχύ, και τα νέα τα όρια ευθύνης σύμφωνα με το τροποποιημένο πρωτόκολλο της LLMC θα αλλάξουν αισθητά το χάρτη των αποζημιώσεων. Σε αυτό το πλαίσιο ο πρόεδρος του North of England τόνισε ότι η Διεθνής Ομάδα των P & I Clubs που ενεργούν για λογαριασμό των μελών τους, των πλοιοκτητών της υφηλίου, θα πρέπει να συνεχίσουν την ενεργή δράση τους και το σταθερό διάλογο με κυβερνητικές και περιφερειακές αρχές όπου κρίνεται αναγκαίο και απαραίτητο.
Φωτο: Pratap Shirke
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ