
Συνάντηση με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ (Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος) Γεώργιο Πατούλη και τον δήμαρχο της Μήλου Γεράσιμο Δαμουλάκη, είχε η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ).
Στη συζήτηση που ακολούθησε ο δήμαρχος Μήλου αναφέρθηκε στις προωθούμενες διαδικασίες όσον αφορά την επέκταση του υπάρχοντος προβλήτα κατά 100 μέτρα, με ανάλογη εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, προκειμένου να μπορούν να παραβάλουν κρουαζιερόπλοια.
Επίσης έκανε γνωστές τις διαδικασίες όσον αφορά την τοποθέτηση 2 ναυδέτων, σε κατάλληλα σημεία του όρμου, ώστε να διευκολύνεται η παραμονή των κρουαζιεροπλοίων εκεί.
Παράλληλα ενημέρωσε για τα ακόλουθα:
Για τα ενδιαφέροντα που προσφέρει το νησί στους επισκέπτες, που είναι:
Οι κατακόμβες
Η αρχαία πόλη και το αρχαίο θέατρο.
Τα καταφύγια.
Τα ιαματικά λουτρά.
Το μουσείο.
Οι αρχαιολογικοί χώροι σημεία στα οποία ανευρέθη η Αφροδίτη της Μήλου.
Οι πανέμορφες παραλίες.
Στη συνέχεια έγινε αναφορά από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ, σχετικά με τις ανάγκες γενικότερα αναβάθμισης της λιμενικής υποδομής σε όλους τους τουριστικούς λιμένες και κυρίως του νησιωτικού χώρου, προκειμένου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των δι’ αυτών διακινουμένων επιβατών – τουριστών, παράγων ο οποίος θα δημιουργήσει και τα κίνητρα προσέλκυσης περισσοτέρων πλοίων, προς όφελος της ευρύτερης περιοχής των λιμένων προσεγγίσεως και γενικότερα της Εθνικής Οικονομίας.
Οι εκπρόσωποι της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων:
Ανέφεραν στους συνομιλητές:
Τις προσπάθειες και τις προτάσεις που γίνονται προς τους αρμοδίους κυβερνητικούς φορείς, σχετικά με την ανάγκη διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου για την κρουαζιέρα, ιδιαίτερα στον κεντρικό και νότιο νησιωτικό χώρο, όπου και οι καιρικές συνθήκες είναι ευνοϊκότερες για τον χειμερινό τουρισμό.
Τη δημιουργία Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, που θα μπορεί να εξετάζει τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, ώστε να προωθούνται με ταχύς ρυθμούς οι διαδικασίες για τις αναγκαίες ρυθμίσεις.
Την ανάγκη τήρησης σταθερής πολιτικής στις εκάστοτε νέες ρυθμίσεις, αναγκαίος παράγων για τις διαχειρίστριες εταιρείες και τους άλλους αρμοδίους φορείς του χώρου, προκειμένου για την κατάρτιση των προγραμμάτων δρομολογίων των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ