
Η ευημερία των ναυτικών, οι κίνδυνοι για τη ναυτική ασφάλεια, οι βιώσιμες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων και οι ισότιμοι όροι ανταγωνισμού στις θαλάσσιες μεταφορές ήταν ορισμένα από τα θέματα που απασχόλησαν τους Ασιάτες εφοπλιστές κατά την 34η ετήσια γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στην Τζακάρτα στις 27 Μαΐου.
Η κ. Carmelita Hartoto, Πρόεδρος της ASA (Asian Shipowners’ Association), ανέφερε ότι η ένωση δεσμεύεται για συνεργασία, επιτάχυνση των πρωτοβουλιών αποανθρακοποίησης και ταχύτερη υιοθέτηση της καινοτομίας.
Η ASA χαιρέτισε τις πρόσφατες τροποποιήσεις της MLC, σύμφωνα με τις οποίες οι ναυτικοί αναγνωρίζονται ως εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, ενώ βελτιώνονται οι προϋποθέσεις για επαναπατρισμό και οι συνθήκες διαβίωσης στα πλοία.
Την ίδια ώρα, η Ένωση Ασιατών Εφοπλιστών καλεί την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα να συνεργαστεί για την αντιμετώπιση κινδύνων ασφαλείας σε κύριες ναυτιλιακές οδούς. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η ASA έδωσε μεγάλη έμφαση στη σημασία της διαρκούς συνεργασίας με περιφερειακές αρχές και διεθνείς εταίρους, με στόχο την έγκυρη καταγραφή περιστατικών επιθέσεων στα διεθνή ύδατα.
Εν μέσω αύξησης των πολιτικών εμπορικού προστατευτισμού, οι Ασιάτες εφοπλιστές εκφράζουν την ανησυχία τους για τις αρχές του ελεύθερου εμπορίου, τη βιώσιμη ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου και την ανθεκτικότητα των αλυσίδων εφοδιασμού. Στο πλαίσιο αυτό, ενθαρρύνουν τις κυβερνήσεις τους να προωθήσουν μέτρα χωρίς διακρίσεις για τα πλοία με ξένη σημαία και να υιοθετήσουν διεθνώς εναρμονισμένα, διαφανή και προβλέψιμα κανονιστικά πλαίσια εντός των δικαιοδοσιών τους για τη διασυνοριακή ναυτιλία.
Τέλος, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αντιμετωπίσει πρωτοφανή πολυπλοκότητα λόγω της αυστηροποίησης των περιβαλλοντικών κανονισμών και των γεωπολιτικών εντάσεων, και αυτό αντανακλάται στην αγορά ανακύκλωσης πλοίων. Υπό αυτό το πρίσμα, καλεί τα κράτη ανακύκλωσης πλοίων να προετοιμαστούν κατάλληλα για την έναρξη ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παρθενική του κίνηση στο πεδίο των θαλάσσιων μεταφορών υλοποίησε πρόσφατα ο Ισπανός κροίσος Amancio Ortega, ιδρυτής του κολοσσού της μόδας Zara. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ορόσημο για τις υπεράκτιες εξερευνήσεις πετρελαίου της Κίνας συνιστά η πρόσφατη εκκίνηση της παραγωγής σε ένα γιγαντιαίο πεδίο πετρελαίου στη Θάλασσα Μποχάι. Σύμφωνα με…
H αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία συγκαταλέγεται μεταξύ των κλάδων που θα επωφεληθούν από την οικονομική συμφωνία των ΗΠΑ με την Ιαπωνία. Στην ανακοίνωση του Λευκού…
Συνεχίζεται, όπως όλα δείχνουν, το «σίριαλ» πώλησης των λιμένων της CK Hutchison, με βάση τα τελευταία δημοσιεύματα. Ειδικότερα, όπως γνωστοποίησε το Reuters στις 25…
Απώλειες κατέγραψε για έκτη διαδοχική εβδομάδα η ναυλαγορά των containerships, με τις καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους να εντείνονται. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Η επανεκκίνηση των υδροπλάνων στην Ελλάδα είναι γεγονός, με την Hellenic Seaplanes να συνεχίζει τις πτήσεις της. Μετά την επιτυχημένη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στο…
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες πρωτοστατούν στην πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, παρά τις δυσκολίες και τις αβεβαιότητες που αυτή ενέχει. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 1.421…
H Αρχή του Συστήματος Εμπορίας Εκπομπών του Ηνωμένου Βασιλείου (UK ETS), με απάντησή της στις διαβουλεύσεις της βιομηχανίας για την επέκταση του UK ETS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ