
Η ευημερία των ναυτικών, οι κίνδυνοι για τη ναυτική ασφάλεια, οι βιώσιμες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων και οι ισότιμοι όροι ανταγωνισμού στις θαλάσσιες μεταφορές ήταν ορισμένα από τα θέματα που απασχόλησαν τους Ασιάτες εφοπλιστές κατά την 34η ετήσια γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στην Τζακάρτα στις 27 Μαΐου.
Η κ. Carmelita Hartoto, Πρόεδρος της ASA (Asian Shipowners’ Association), ανέφερε ότι η ένωση δεσμεύεται για συνεργασία, επιτάχυνση των πρωτοβουλιών αποανθρακοποίησης και ταχύτερη υιοθέτηση της καινοτομίας.
Η ASA χαιρέτισε τις πρόσφατες τροποποιήσεις της MLC, σύμφωνα με τις οποίες οι ναυτικοί αναγνωρίζονται ως εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, ενώ βελτιώνονται οι προϋποθέσεις για επαναπατρισμό και οι συνθήκες διαβίωσης στα πλοία.
Την ίδια ώρα, η Ένωση Ασιατών Εφοπλιστών καλεί την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα να συνεργαστεί για την αντιμετώπιση κινδύνων ασφαλείας σε κύριες ναυτιλιακές οδούς. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η ASA έδωσε μεγάλη έμφαση στη σημασία της διαρκούς συνεργασίας με περιφερειακές αρχές και διεθνείς εταίρους, με στόχο την έγκυρη καταγραφή περιστατικών επιθέσεων στα διεθνή ύδατα.
Εν μέσω αύξησης των πολιτικών εμπορικού προστατευτισμού, οι Ασιάτες εφοπλιστές εκφράζουν την ανησυχία τους για τις αρχές του ελεύθερου εμπορίου, τη βιώσιμη ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου και την ανθεκτικότητα των αλυσίδων εφοδιασμού. Στο πλαίσιο αυτό, ενθαρρύνουν τις κυβερνήσεις τους να προωθήσουν μέτρα χωρίς διακρίσεις για τα πλοία με ξένη σημαία και να υιοθετήσουν διεθνώς εναρμονισμένα, διαφανή και προβλέψιμα κανονιστικά πλαίσια εντός των δικαιοδοσιών τους για τη διασυνοριακή ναυτιλία.
Τέλος, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αντιμετωπίσει πρωτοφανή πολυπλοκότητα λόγω της αυστηροποίησης των περιβαλλοντικών κανονισμών και των γεωπολιτικών εντάσεων, και αυτό αντανακλάται στην αγορά ανακύκλωσης πλοίων. Υπό αυτό το πρίσμα, καλεί τα κράτη ανακύκλωσης πλοίων να προετοιμαστούν κατάλληλα για την έναρξη ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ