
Η ευημερία των ναυτικών, οι κίνδυνοι για τη ναυτική ασφάλεια, οι βιώσιμες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων και οι ισότιμοι όροι ανταγωνισμού στις θαλάσσιες μεταφορές ήταν ορισμένα από τα θέματα που απασχόλησαν τους Ασιάτες εφοπλιστές κατά την 34η ετήσια γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στην Τζακάρτα στις 27 Μαΐου.
Η κ. Carmelita Hartoto, Πρόεδρος της ASA (Asian Shipowners’ Association), ανέφερε ότι η ένωση δεσμεύεται για συνεργασία, επιτάχυνση των πρωτοβουλιών αποανθρακοποίησης και ταχύτερη υιοθέτηση της καινοτομίας.
Η ASA χαιρέτισε τις πρόσφατες τροποποιήσεις της MLC, σύμφωνα με τις οποίες οι ναυτικοί αναγνωρίζονται ως εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, ενώ βελτιώνονται οι προϋποθέσεις για επαναπατρισμό και οι συνθήκες διαβίωσης στα πλοία.
Την ίδια ώρα, η Ένωση Ασιατών Εφοπλιστών καλεί την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα να συνεργαστεί για την αντιμετώπιση κινδύνων ασφαλείας σε κύριες ναυτιλιακές οδούς. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η ASA έδωσε μεγάλη έμφαση στη σημασία της διαρκούς συνεργασίας με περιφερειακές αρχές και διεθνείς εταίρους, με στόχο την έγκυρη καταγραφή περιστατικών επιθέσεων στα διεθνή ύδατα.
Εν μέσω αύξησης των πολιτικών εμπορικού προστατευτισμού, οι Ασιάτες εφοπλιστές εκφράζουν την ανησυχία τους για τις αρχές του ελεύθερου εμπορίου, τη βιώσιμη ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου και την ανθεκτικότητα των αλυσίδων εφοδιασμού. Στο πλαίσιο αυτό, ενθαρρύνουν τις κυβερνήσεις τους να προωθήσουν μέτρα χωρίς διακρίσεις για τα πλοία με ξένη σημαία και να υιοθετήσουν διεθνώς εναρμονισμένα, διαφανή και προβλέψιμα κανονιστικά πλαίσια εντός των δικαιοδοσιών τους για τη διασυνοριακή ναυτιλία.
Τέλος, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αντιμετωπίσει πρωτοφανή πολυπλοκότητα λόγω της αυστηροποίησης των περιβαλλοντικών κανονισμών και των γεωπολιτικών εντάσεων, και αυτό αντανακλάται στην αγορά ανακύκλωσης πλοίων. Υπό αυτό το πρίσμα, καλεί τα κράτη ανακύκλωσης πλοίων να προετοιμαστούν κατάλληλα για την έναρξη ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lympousakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ