Αλαλούμ στις μεταφορές: Πώς η Maersk αντιμετωπίζει την ξηρασία στη Διώρυγα του...

Αλαλούμ στις μεταφορές: Πώς η Maersk αντιμετωπίζει την ξηρασία στη Διώρυγα του Παναμά

151
Αλαλούμ στις μεταφορές: Πώς η Maersk αντιμετωπίζει την ξηρασία στη Διώρυγα του Παναμά

Αλλαγές στα πλάνα της Maersk φέρνει η συνεχιζόμενη ξηρασία στη Διώρυγα του Παναμά, με τη δανέζικη εταιρεία να ενημερώνει τους πελάτες της για ενδεχόμενες επιδράσεις στην κίνηση φορτίων μετά από μια σειρά μέτρων που πρόκειται να λάβει.

Ειδικότερα, η Maersk θα προχωρήσει σε μείωση του βάρους και της ποσότητας φορτίων στα πλοία της που διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά, λαμβάνοντας υπόψη τα τρέχοντα αλλά και τα εκτιμώμενα επίπεδα νερού στη λίμνη Gatun.

Ακόμη, στην προσπάθειά της να μεταφέρει με όσο το δυνατόν λιγότερες καθυστερήσεις τα φορτία της, η Maersk θα τροποποιήσει την υπηρεσία OC1 μεταξύ Ωκεανίας και Αμερικής. Τα πλοία που διέρχονταν προηγουμένως από τη Διώρυγα του Παναμά θα αξιοποιούν πλέον μια χερσαία γέφυρα που θα χρησιμοποιεί τον σιδηρόδρομο 80 χλμ. για τη μεταφορά φορτίων στην άλλη πλευρά. Έτσι, δημιουργούνται δύο ξεχωριστά loops: ένα του Ατλαντικού και ένα του Ειρηνικού. Τα πλοία από την πλευρά του Ειρηνικού θα κατευθύνονται στην Μπαλμπόα του Παναμά, αφήνοντας φορτίο με προορισμό τη Λατινική και τη Βόρεια Αμερική και παραλαμβάνοντας φορτίο με προορισμό την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Τα πλοία στην πλευρά του Ατλαντικού θα στρίβουν στο Manzanillo του Παναμά, αφήνοντας φορτίο με προορισμό την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και παραλαμβάνοντας φορτίο με προορισμό τη Λατινική και τη Βόρεια Αμερική.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.