Επίμονη η ναυπηγική πρωτοκαθεδρία της Κίνας

Επίμονη η ναυπηγική πρωτοκαθεδρία της Κίνας

80
Επίμονη η ναυπηγική πρωτοκαθεδρία της Κίνας

Η έλλειψη διαθέσιμων slots στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχει επηρεάσει σημαντικά την ικανότητά τους να διεκδικήσουν νέες παραγγελίες, γεγονός που η Κίνα εκμεταλλεύεται, συνεχίζοντας να αναρριχάται στην κορυφή της ναυπηγικής βιομηχανίας δίχως ανταγωνισμό.

Ειδικότερα, δημοσίευμα του νοτιοκορεατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap αναφέρει ότι τα εγχώρια ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για την κατασκευή 15 πλοίων χωρητικότητας 570.000 CGTs τον Νοέμβριο (36%). Από την άλλη, τα κινεζικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για 59 πλοία χωρητικότητας 920.000 CGTs (58%), εξασφαλίζοντας την πρωτιά τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα αυτών.

Όσον αφορά τις εκκρεμείς παραγγελίες διεθνώς, η Κίνα βρίσκεται επίσης στην πρώτη θέση με πλοία χωρητικότητας 60,47 εκατ. CGTs (48% του βιβλίου παραγγελιών), ενώ η Νότια Κορέα πάλι δεύτερη με πλοία χωρητικότητας 39,54 εκατ. CGTs (32%).

Τέλος, σημειώνεται ότι τα περιορισμένα slots στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία προκαλούν προβληματισμό, με αποτέλεσμα να διερευνούν τρόπους επέκτασής τους σε υποδομές εκτός των συνόρων της Νότιας Κορέας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.