
Σε παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός πλοίου -με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμα ένα- προχώρησε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Dorian LPG. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της ναυλομεσιτικής Allied, η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hanwha Ocean (πρώην DSME) για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.
Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου ανέρχεται σε $125 εκατ. ενώ η παράδοσή του εκτιμάται να λάβει χώρα το 2026. Σημειώνεται ότι το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και αμμωνίας, βάσει της Allied.
Η εν λόγω παραγγελία δεν είναι η πρώτη ελληνικής υπογραφής για την κατασκευή ammonia carriers κατανάλωσης και αμμωνίας. Στα μέσα Νοεμβρίου, η Naftomar προχώρησε στην παραγγελία τεσσάρων πλοίων παρόμοιων προδιαγραφών στο ίδιο ναυπηγείο.
Παραγγελία της Naftomar για τα μεγαλύτερα στον κόσμο πλοία μεταφοράς αμμωνίας
Εκτός αυτού, οι εξελίξεις στο μέτωπο των καυσίμων και δη της αμμωνίας τρέχουν με γοργούς ρυθμούς.
Άλλωστε, πάλι στα μέσα Νοεμβρίου, η Wärtsilä λάνσαρε τον πρώτο παγκοσμίως τετράχρονο κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας. Οι τετράχρονοι κινητήρες θεωρούνται το επόμενο βήμα για τη ναυτιλία, ειδικά όσον αφορά την αξιοποίηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς.
H Wärtsilä λανσάρει τον πρώτο παγκοσμίως τετράχρονο κινητήρα κατανάλωσης αμμωνία
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ