
Η αγορά των drones όχι μόνο αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, αλλά ειδικά στον τομέα της μεταφοράς φορτίων, παρουσιάζεται ως βέλτιστη εναλλακτική αφού «σήμερα, εργασίες με ελικόπτερα και γερανούς δεν γίνονται αποδοτικά σε πολλούς τομείς των μεταφορών», όπως αναφέρει σε συνέντευξή του ο Τόμας Μάρκερτ (Thomas Markert), head of operations της πρώτης επιχειρησιακής εταιρείας μεταφοράς φορτίων με Μη Επανδρωμένα Αεροχήματα (σ.σ cargo drone operation) στην Ευρώπη, της FlyingBasket.
«Είμαστε μια εταιρεία που αναπτύσσει, κατασκευάζει και διαθέτει drones μεταφοράς φορτίων, με δυνατότητα μεταφοράς της τάξης των 100 κιλών. Το δικό μας μοντέλο έχει μια σημαντική δυνατότητα μεταφοράς φορτίου που φτάνει αυτά τα κιλά, φορτίο που είναι σημαντικά μεγαλύτερο από κάθε άλλο drone στην αγορά, καθώς αυτά τα drones συνήθως μεταφέρουν από πέντε μέχρι και είκοσι κιλά. Την ίδια ώρα, μπορούμε να λειτουργήσουμε τα drones μας σε αστικά περιβάλλοντα», εξήγησε ο κ. Μάρκερτ, περιγράφοντας πώς μια μικρομεσαία εταιρεία πέρυσι απέδειξε τη δυνατότητα χρήσης drone για τέτοια φορτία εντός πόλης σε μεταφορά που έκανε στο Τορίνο της Ιταλίας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα Μη Επανδρωμένα Αεροχήματα, στη σημερινή εποχή είναι σημαντικά για την οικονομία επειδή «προσφέρουν πολλές νέες υπηρεσίες που σήμερα εκτελούνται από γερανούς ή ελικόπτερα, υπηρεσίες που μπορούν να γίνουν πιο αποδοτικές και με λιγότερη μόλυνση με ένα drone», στην ειδική κατηγορία μεταφοράς μεσαίων φορτίων.
Οι ευκαιρίες για την Ελλάδα
Μια χώρα με πολλές απομακρυσμένες περιοχές στα ορεινά και στα νησιά, λειτουργίες μεγάλων drones θα αποτελέσουν στο μέλλον εναλλακτικές μορφές μεταφοράς προϊόντων. «Αυτού του τύπου οι χρήσεις, το να παραδοθούν -για παράδειγμα- μικρά φορτία της τάξης των 50 κιλών, δεν είναι εύκολο να γίνουν με τα σημερινά μέσα μεταφοράς και είναι καλές χρήσεις για τα dronesm τόνισε ο κ. Μάρκετ.
Τέλος επεσήμανε πως η Ευρώπη βρίσκεται με βεβαιότητα «στην αιχμή της ανάπτυξης αυτού του τύπου των drones» και πως η Ελλάδα μπορεί να συμμετέχει στον κλάδο με δικές της προσπάθειες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ