
Το κινεζικό ναυπηγείο Nantong COSCO Khi Ship Engineering (NACKS) εξασφάλισε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για έναν νέο σχεδιασμό containership κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας. Ο σχεδιασμός του χωρητικότητας 16.000 TEUs πλοίου αναπτύχθηκε από κοινού από τους LR, NACKS και Hudong Heavy Machinery, στο πλαίσιο μιας συνεργασίας η οποία έχει ξεκινήσει από το 2021.
Ο LR εξέδωσε την έγκριση μετά την πραγματοποίηση μιας διαδικασίας αναγνώρισης κινδύνων (HAZID), κατά την οποία οι τρεις εταίροι διεξήγαγαν συζητήσεις με θέμα την εύφλεκτη, εξαιρετικά τοξική και διαβρωτική φύση της αμμωνίας, ενώ παρακολούθησαν και σχετικά σεμινάρια. Παράλληλα, στο πλαίσιο της όλης διαδικασίας έγκρισης, πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με τη διάταξη της δεξαμενής καυσίμου και την επιλογή του υλικού κατασκευής της, τη διάταξη του συστήματος εξαερισμού και του σταθμού ανεφοδιασμού καυσίμου, καθώς και την εγκατάσταση του συστήματος πυρόσβεσης και ανίχνευσης διαρροών καυσίμου.
H εν λόγω ανακοίνωση έρχεται λίγους μήνες μετά την έκδοση μιας ακόμα έγκρισης επί της αρχής από τον LR, η οποία αφορά τον σχεδιασμό του πρώτου κινεζικού φορτηγού πλοίου κατηγορίας Newcastlemax κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, τον οποίο ανέπτυξε το κινεζικό ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Company (DSIC) αναφορικά με την υποστήριξη των προσπαθειών απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ