
Σε αλλαγή της στρατηγικής της προχωρά η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της Ρωσίας Rosneft, ενώ οι κυρώσεις που επιβάλλονται στη Μόσχα ενισχύονται.
Πιο συγκεκριμένα, η Rosneft, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο εξαγωγέα ρωσικού πετρελαίου, με ποσοστό παραγωγής μεγαλύτερο του 40%, επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων. Αυτή η στρατηγική αποσκοπεί στην πιο εύκολη μεταφορά πετρελαίου για τους αγοραστές.
Προηγουμένως, η εταιρεία πωλούσε το πετρέλαιο στα λιμάνια φόρτωσης και οι αγοραστές αναλάμβαναν την ευθύνη μεταφοράς του. Ωστόσο, όσο οι δυτικές κυρώσεις εντείνονται, η Rosneft αναλαμβάνει πλέον τη μεταφορά του φορτίου ως τον τελικό προορισμό.
Η Rosneft προχώρησε στη ναύλωση του πρώτου πλοίου τον Ιούνιο του 2022. Πρόκειται για ένα Suezmax, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά πετρελαίου από τη Μαύρη Θάλασσα στην Ινδία.
Απόρροια της αλλαγής στρατηγικής της Rosneft είναι οι όγκοι να καταγράφουν σταθερή αύξηση, καθώς η εταιρεία έχει ναυλώσει πλοία χωρητικότητας 1 εκατ. τόνων για τη μεταφορά αργού. O αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% των 2,5 εκατ. τόνων αργού πετρελαίου που είχαν προγραμματιστεί προς εξαγωγή τον Οκτώβριο από την εταιρεία, σύμφωνα με δεδομένα της Refinitiv Eikon.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ