
Παρά τον υψηλό ανταγωνισμό στη ναυπηγική βιομηχανία, με επίκεντρο την κόντρα Κίνας και Νότιας Κορέας, και εν μέσω αυξανόμενων τιμών πρώτων υλών και αυξανόμενου κόστους του εργατικού δυναμικού, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αναμένεται να καρπωθούν τις αυξημένες τιμές LNG carriers.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του νοτιοκορεατικού μέσου Pulse, επικαλούμενο τη Maeil Business Newspaper, τα τρία κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας ‒Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) και Samsung Heavy Industries Co. (SHI)‒ εξασφάλισαν από τις αρχές του έτους μέχρι τα μέσα Ιουνίου παραγγελίες ύψους $10,2 δισ. για τη ναυπήγηση 48 LNG carriers.
Ο μέσος όρος του κόστους για τη ναυπήγηση ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. είναι ίσος με $222,08 εκατ., δηλαδή κατά 5,8% υψηλότερος έναντι εκείνου του 2021 ($210 εκατ.).
Σημειώνεται ότι πρόσφατα το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co. (HSHI) εξασφάλισε παραγγελία για τη ναυπήγηση LNGCs, καθένα εκ των οποίων θα ναυπηγηθεί έναντι $240 εκατ. Τον Ιανουάριο του 2022, η τιμή ναυπήγησης ενός LNGC, σύμφωνα με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία HSHI και DSME, ήταν μεταξύ των $207,4 και $217,9 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ