
Έντονη παραμένει η επενδυτική δραστηριότητα με επίκεντρο τις αγοραπωλησίες πλοίων, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες να συνεχίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν επτά bulk carriers και πέντε δεξαμενόπλοια την περασμένη εβδομάδα.
Ειδικότερα, οι Έλληνες επένδυσαν πάνω από $196 εκατ. για την απόκτηση των εξής επτά bulk carriers: STELLA FLORA (ναυπηγημένο το 2012 στην Κίνα, χωρητικότητα ίση με περίπου 176.000 dwt), MOUNT NEVIS (ναυπηγημένο το 2005 στην Ιαπωνία, χωρητικότητα ίση με περίπου 177.000 dwt), ROSCO BANYAN (ναυπηγημένο το 2010 στην Ιαπωνία, χωρητικότητα περίπου 75.000 dwt), YANGZHOU CONFIDENCE (ναυπηγημένο το 2017 στην Κίνα, χωρητικότητα περίπου ίση με 63.000 dwt), PAVO BRIGHT (ναυπηγημένο στην Ιαπωνία το 2017, χωρητικότητα περίπου ίση με 61.000 dwt), MAJULAH HARBOURFRONT (ναυπηγημένο το 2014 στην Κίνα, χωρητικότητα περίπου 82.000 dwt) και XIN XIANG HAI (ναυπηγημένο στην Ιαπωνία το 2012, χωρητικότητα περίπου ίση με 56.000 dwt).
Επιπλέον, σε ελληνικά χέρια κατέληξαν τα δεξαμενόπλοια RUMFORD (ναυπηγημένο το 2012 στην Ιαπωνία, χωρητικότητας περίπου ίσης με 107.000 dwt), PANGNIU (ναυπηγημένο το 2017 στην Κίνα, χωρητικότητα περίπου ίση με 24.000 dwt), 17 FEBRUARY (ναυπηγημένο στη Νότια Κορέα το 2008, χωρητικότητα περίπου ίση με 160.000 dwt), LIBYA (ναυπηγημένο στη Νότια Κορέα το 2007, χωρητικότητα περίπου ίση με 160.000 dwt) και VALLE DI NAVARRA (ναυπηγημένο στη Νότια Κορέα το 2002, χωρητικότητα περίπου ίση με 42.000 dwt), έναντι σχεδόν $106 εκατ.
Πηγή: Xclusiv Shipbrokers Weekly – 30th May 2022 / Allied Shipping Research – Weekly Shipping Market Update (Week 21)
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ