
Την τρέχουσα χρονική περίοδο, αεροπορικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αυξήσει κατακόρυφα τις δαπάνες τους, προκειμένου να πλησιάσουν τους στόχους τους για μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα. Στο πλαίσιο αυτό, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην Έρευνα και Ανάπτυξη καλύτερων μειγμάτων καυσίμων, που όχι μόνο θα μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα, αλλά επιπλέον θα ενισχύσουν την αποδοτικότητα των αεροπορικών εταιρειών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Vice President of Global Sustainability Policy and Partnerships της Boeing, Brian Moran, μιλώντας στο Arab News στο πλαίσιο του Future of Aviation Forum, που έλαβε χώρα πρόσφατα στο Ριάντ, ανέλυσε τις βλέψεις της εταιρείας σχετικά με την έρευνα πάνω σε νέα, εναλλακτικά καύσιμα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες έχουν επενδύσει περίπου $1 τρισ. τα τελευταία 10 χρόνια για να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα και να περιορίσουν την εξάρτησή τους από παραδοσιακά καύσιμα. Μάλιστα τόνισε ότι: «Στα επόμενα 20 χρόνια, η αγορά θα χρειαστεί 43.000 νέα αεροπλάνα. Επομένως, εναπόκειται σε εμάς να διασφαλίσουμε ότι ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών άνθρακα που έχουμε επιτύχει μέχρι τώρα θα διατηρηθεί».
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, κατέστησε σαφές πως, παρότι δεν αποτελούν πανάκεια, τα sustainable aviation fuels (SAFs) και τα low carbon fuels έχουν καίριο ρόλο να παίξουν στην προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Ο Brian Moran, συνεχίζοντας στο ίδιο μήκος κύματος, ανέφερε ότι: «Πέρυσι δεσμευτήκαμε ότι μέχρι το 2030 όλα μας τα αεροσκάφη θα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν χρησιμοποιώντας 100% SAFs. Από τη δεκαετία του 1960 έχουμε μειώσει τις εκπομπές μας κατά 85%, ενώ από τη δεκαετία του 1990 έχουμε μειώσει τις εκπομπές κατά 50%. Έτσι, καθώς προχωράμε στο μέλλον, πρέπει να διατηρήσουμε αυτή την τροχιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Με το σταγονόμετρο ανακυκλώνονται containerships φέτος, καθώς, βάσει δεδομένων της BIMCO, ο εν λόγω αριθμός διαμορφώνεται στις δέκα ανακυκλώσεις μέχρι και σήμερα για το…

Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ