
Την τρέχουσα χρονική περίοδο, αεροπορικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αυξήσει κατακόρυφα τις δαπάνες τους, προκειμένου να πλησιάσουν τους στόχους τους για μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα. Στο πλαίσιο αυτό, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην Έρευνα και Ανάπτυξη καλύτερων μειγμάτων καυσίμων, που όχι μόνο θα μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα, αλλά επιπλέον θα ενισχύσουν την αποδοτικότητα των αεροπορικών εταιρειών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Vice President of Global Sustainability Policy and Partnerships της Boeing, Brian Moran, μιλώντας στο Arab News στο πλαίσιο του Future of Aviation Forum, που έλαβε χώρα πρόσφατα στο Ριάντ, ανέλυσε τις βλέψεις της εταιρείας σχετικά με την έρευνα πάνω σε νέα, εναλλακτικά καύσιμα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες έχουν επενδύσει περίπου $1 τρισ. τα τελευταία 10 χρόνια για να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα και να περιορίσουν την εξάρτησή τους από παραδοσιακά καύσιμα. Μάλιστα τόνισε ότι: «Στα επόμενα 20 χρόνια, η αγορά θα χρειαστεί 43.000 νέα αεροπλάνα. Επομένως, εναπόκειται σε εμάς να διασφαλίσουμε ότι ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών άνθρακα που έχουμε επιτύχει μέχρι τώρα θα διατηρηθεί».
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, κατέστησε σαφές πως, παρότι δεν αποτελούν πανάκεια, τα sustainable aviation fuels (SAFs) και τα low carbon fuels έχουν καίριο ρόλο να παίξουν στην προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Ο Brian Moran, συνεχίζοντας στο ίδιο μήκος κύματος, ανέφερε ότι: «Πέρυσι δεσμευτήκαμε ότι μέχρι το 2030 όλα μας τα αεροσκάφη θα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν χρησιμοποιώντας 100% SAFs. Από τη δεκαετία του 1960 έχουμε μειώσει τις εκπομπές μας κατά 85%, ενώ από τη δεκαετία του 1990 έχουμε μειώσει τις εκπομπές κατά 50%. Έτσι, καθώς προχωράμε στο μέλλον, πρέπει να διατηρήσουμε αυτή την τροχιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Tην είσοδό της στη διαχείριση bulk carriers επισημοποίησε η Element Shipmanagement, η οποία μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν στην αγορά των containerships. Αναλυτικότερα, όπως έκανε γνωστό…

Ένδειξη σταδιακής ομαλοποίησης στις εμπορικές ροές μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποτελεί η επανεμφάνιση αμερικανικών φορτίων σόγιας με τελικό προορισμό την κινεζική αγορά, μετά από…

Η θάλασσα καλεί — και το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος ενώνει τις δυνάμεις του για να φέρει τους νέους πιο κοντά σε έναν κόσμο…

Oι επενδύσεις στα Ναυπηγεία του Κόλπου της Ελευσίνας εξελίσσονται σε έναν από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς μετασχηματισμούς στον ελληνικό βιομηχανικό χώρο. Αυτό επεσήμανε ο πρόεδρος…

Καθώς οι ΗΠΑ, η Κίνα και άλλες χώρες ανταγωνίζονται στο διάστημα, η ανάγκη για γρήγορες και συχνές επικοινωνιακές συνδέσεις με δορυφόρους που βρίσκονται σε…

Αύξηση 5,6% κατέγραψε η συμμετοχή των Panamaxes στις εξαγωγές άνθρακα από την Αυστραλία την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, την ίδια ώρα που τον αντίθετο δρόμο ακολούθησαν…

Η Ευρώπη βρίσκεται σε φάση ενεργειακής μετάβασης, αναζητώντας νέες μεθόδους μείωσης των αέριων ρύπων. Υπό αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με ανάρτηση της BRS Shipbrokers…

Προγραμματική σύμβαση για την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης του Υδροηλεκτρικού Έργου Μεσοχώρας Τρικάλων, έργο που εκκρεμεί εδώ και 24…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ