
Το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων από τους κινεζικούς λιμένες προς τη Δύση έχει καταγράψει πτώση τις τελευταίες εβδομάδες. Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο CEO της Vespucci Maritime, Lars Jensen, σημειώνει ότι η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απόρροια μεταξύ άλλων της εποχικότητας στην αγορά των containerships. Επιπλέον, αναφέρει ότι η πτώση των ναύλων σε routes μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης θα επιμείνει τις ερχόμενες εβδομάδες.
Οι ναύλοι στο route από τη Σαγκάη προς το Ρότερνταμ βρίσκονται σε πτωτική πορεία από την εβδομάδα με πέρας τις 24 Φεβρουαρίου του 2022, σύμφωνα με την Drewry. Την εβδομάδα με πέρας τις 21 Απριλίου, οι ναύλοι στο εν λόγω route διαμορφώθηκαν στα $10.364/FEU, έχοντας σημειώσει πτώση 24% από τις 24 Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, δημοσίευμα του κινεζικού μέσου ChinaDaily αναφέρει ότι, παρά την πτωτική πορεία των ναύλων από την Κίνα προς την Ευρώπη, οι Κινέζοι εξαγωγείς επιλέγουν να καθυστερήσουν την παράδοση ήδη εξασφαλισμένων παραγγελιών προς εξασφάλιση νέων. Η ζήτηση στην Ευρώπη είναι αποδυναμωμένη, καθώς οι οικονομίες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ταλανίζονται από τις πληθωριστικές πιέσεις που έχει επιφέρει η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Η πτώση της ζήτησης στην Ευρώπη δεν αποτελεί τον μοναδικό λόγο που οι Κινέζοι εξαγωγείς βρίσκονται σε αναζήτηση νέων προορισμών για τα εμπορεύματά τους. Η βιομηχανική δραστηριότητα στην Κίνα έχει έρθει αντιμέτωπη με σημαντικούς σκοπέλους, με φόντο την αύξηση της τιμής των πρώτων υλών και των πολιτικών που υιοθετήθηκαν προς αντιμετώπιση της έξαρσης κρουσμάτων της Covid-19. Οι εν λόγω παράγοντες οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του ορίζοντα παράδοσης εμπορευμάτων από τη στιγμή που κατατίθεται μια παραγγελία, περιορίζοντας την παραγωγική ικανότητα και ωθώντας τους εξαγωγείς να είναι πιο επιλεκτικοί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ