
Οι μεγάλες διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες της Ασίας φαίνεται πως επηρεάζουν και τις πωλήσεις ναυτιλιακών καυσίμων στη Σιγκαπούρη.
Πιο συγκεκριμένα, τον περασμένο Μάρτιο, 3.020 πλοία προσέγγισαν τη Σιγκαπούρη για να προμηθευτούν καύσιμα, αριθμός μικρότερος κατά 441 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2021, σύμφωνα με τη Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της νησιωτικής χώρας. Οι πωλήσεις ναυτιλιακών καυσίμων στη Σιγκαπούρη άγγιξαν τους 3,77 εκατ. τόνους, ο χαμηλότερος αριθμός από το 2016.
Η πτώση αυτή έχει εξήγηση καθώς πολλά πλοία, μπροστά στις μεγάλες συμφορήσεις των εφοδιαστικών αλυσίδων, παρακάμπτουν τον σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο μεταξύ Ανατολής και Δύσης. To σκληρό lockdown της Σαγκάης προς περιορισμό της πανδημίας έχει δημιουργήσει νέους πονοκεφάλους στη ναυτιλιακή κίνηση, με τη συμφόρηση των πλοίων εκεί και σε άλλα μεγάλα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται.
Κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στο Bloomberg ότι εκατοντάδες πλοία αναμένουν στην Ανατολική Κίνα να ξεφορτώσουν πρώτες ύλες και είναι πιθανό να ανεφοδιαστούν με καύσιμα στο Guangzhou ή στο Zhoushan αντί της Σιγκαπούρης, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή ενημέρωσε ότι περίπου 200 πλοία προμηθεύτηκαν καύσιμα αναμεμειγμένα με ακατάλληλες ουσίες από το λιμάνι της Σιγκαπούρης, εκ των οποίων τα 80 έχουν καταγράψει σημαντικά προβλήματα στις μηχανές και στις αντλίες καυσίμων. Παραμένει άγνωστο εάν και η εξέλιξη αυτή θα επηρεάσει τις πωλήσεις ναυτιλιακών καυσίμων στον σημαντικότατο ναυτιλιακό κόμβο της Σιγκαπούρης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ