
Μπροστά στις ελλείψεις εργατικού δυναμικού που αντιμετωπίζουν, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας επιστρατεύουν ρομπότ για την ολοκλήρωση καθημερινών εργασιών. Πιο συγκεκριμένα, η Samsung Heavy Industries Co. χρησιμοποιεί ρομπότ σε ναυπηγείο της στο νησί Geoje για την κοπή χαλύβδινων υλικών. Παράλληλα, η Hyundai Samho Heavy Industries σκοπεύει επίσης να χρησιμοποιήσει ρομπότ σε ναυπηγείο της στο Yeongam για εργασίες συγκόλλησης. Ρομπότ της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. χρησιμοποιούνται για την αυτόματη εγκατάσταση ηλεκτρικών καλωδίων σε πλοία, μια εργασία που στο παρελθόν απαιτούσε πολλές εργατοώρες. Ο ναυπηγικός όμιλος αναφέρει ότι, με τη χρήση των ρομπότ, μειώνονται τα εργατικά ατυχήματα, ενώ την ίδια ώρα κάθε χρόνο εξοικονομεί $1,64 εκατ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ουσιαστικά τα ρομπότ στα ναυπηγεία αυτά έρχονται να συμπληρώσουν και όχι να αντικαταστήσουν τους εργαζομένους. Βέβαια, η χρήση τους αναμένεται να αυξηθεί μετά την εισαγωγή του Serious Accidents Punishment Act στη Νότια Κορέα από τον περασμένο Ιανουάριο. Άλλωστε, σύμφωνα με δεδομένα του Υπουργείου Εργασίας, 88 εργαζόμενοι σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχασαν τη ζωή τους μεταξύ 2016 και 2021.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…

Η παγκόσμια εταιρεία εμπορίας και εξόρυξης πρώτων υλών Glencore συμφώνησε να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της ολλανδικής εταιρείας προμήθειας καυσίμων FincoEnergies, όπως ανακοίνωσε η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ