
Τα αυστηρά πρωτόκολλα για την εξάλειψη της Covid-19, που περιλαμβάνουν υποχρεωτικά αρνητικά αποτελέσματα PCR, εξακολουθούν να προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις στις αλλαγές πληρωμάτων εμπορικών πλοίων, ειδικά στο ινδικό λιμάνι Τσενάι.
Οι εκπρόσωποι της ινδικής ναυτιλιακής βιομηχανίας επιμένουν ότι οι διαδικασίες για εξέταση με PCR και η υποχρεωτική καραντίνα επιβάλλονται μόνο όταν ένας ναυτικός διαγνωστεί θετικός σε οποιαδήποτε ιατρική εξέταση ή εμφανίσει συμπτώματα. Ωστόσο, οι αξιωματούχοι του Chennai Port Trust (CPT) απαντούν για το συγκεκριμένο ζήτημα, που έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στον εθνικό Τύπο, ότι ακολουθούν την τυπική διαδικασία που ορίζει για όλες τις επαρχίες της χώρας το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας και εφαρμόζουν αυστηρά τις προβλεπόμενες κρατικές νομοθεσίες, όλο το εικοσιτετράωρο.
Οι βασικοί κόμβοι αλλαγής πληρώματος στην Ινδία είναι το Τσενάι και η Βομβάη, αλλά η πλειονότητα των Ινδών μηχανικών προέρχεται από το Τσενάι. Τις τελευταίες εβδομάδες, το 20-25% των Ινδών ναυτικών που επιδιώκουν να ναυτολογηθούν βρίσκονται θετικοί, μετά από εξετάσεις PCR, επηρεάζοντας αρνητικά τις αλλαγές πληρωμάτων. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, οι τοπικές αρχές κρίνουν ότι θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων, με αποτέλεσμα οι ναυτικοί που εργάζονται ήδη σε πλοία να πρέπει να συνεχίσουν τη ναυτολόγησή τους, πέρα από την αρχική σύμβασή τους.
Η δυσκολία στις αλλαγές πληρωμάτων προκαλεί όχι μόνο συμφόρηση στους λιμένες, αλλά και αναταράξεις στην ομαλή λειτουργία της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας της Ινδίας, αφού παρατηρούνται απρόσμενες και ξαφνικές καθυστερήσεις στην αναχώρηση των πλοίων. Οι ανατροπές αφορούν και όσες εταιρείες ναυτολογούν ινδικά πληρώματα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ