
Ένα ακόμη επικίνδυνο -επιβλαβές πλοίο, που επί σειρά ετών ήταν εγκαταλελειμμένο στον κόλπο της Ελευσίνας, απομακρύνθηκε οριστικά από την θαλάσσια ζώνη αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, μετά την διενέργεια επιτυχούς πλειοδοτικού διαγωνισμού.
Πρόκειται για το επιβατηγό- τουριστικό πλοίο “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” (Ν. Ζακύνθου 3), το οποίο βρισκόταν στη θέση “Κρόνος” και ήταν χαρακτηρισμένο ως επικίνδυνο- επιβλαβές. Το πλοίο απομακρύνθηκε ρυμουλκούμενο εκτός περιοχής δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Είχε καταφθάσει με τον ίδιο τρόπο, ρυμουλκούμενο καθόσον δεν φέρει μηχανή, στις 30-6-2008 από τον λιμένα Ζακύνθου στην Ελευσίνα, όπου στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από τον τότε πλοιοκτήτη του.
Με εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ, κ. Απόστολου Καμαρινάκη προς το ΔΣ, τα χρήματα του τιμήματος από την εκποίηση του Ε/Γ -Τ/Ρ “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” που θα αποδοθούν στον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, λόγω των οφειλών της πρώην πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τον Οργανισμό, θα διατεθούν αποκλειστικά για την απομάκρυνση επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων από τον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας “Φονιάς”.
Το έργο της απομάκρυνσης ναυαγίων και επικίνδυνων επιβλαβών πλοίων, τα οποία παραμένουν επί δεκαετίες στην Ελευσίνα επιβαρύνοντας το θαλάσσιο περιβάλλον και δημιουργώντας προβλήματα στην ναυσιπλοΐα, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Συνολικά, από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα, έχουν απομακρυνθεί 10 επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία και ναυάγια από την περιοχή αρμοδιότητας του.
Ταυτόχρονα εξετάζεται και η προοπτική δημιουργίας καταδυτικών τουριστικών κέντρων στον κόλπο της Ελευσίνας και σε σημεία όπου δεν θα παρεμποδίζεται η θαλάσσια ναυσιπλοΐα, με στόχο να αξιοποιηθούν ορισμένα ναυάγια που δεν θα μπορούν να ανελκυθούν από τον βυθό, προωθώντας έτσι ένα νέο είδος τουριστικού προϊόντος στην περιοχή, προς τόνωση της τοπικής οικονομίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ